Nieuwe directeur omnichannel voor Blokker

Nieuwe directeur omnichannel voor Blokker

De Blokker Holding heeft Antoine Brouwer aangesteld als de nieuwe directeur omnichannel. Brouwer komt over van Media Markt en zal vanaf 1 mei in dienst treden bij Blokker.

"Significante omzetgroei"

In een persbericht zegt Blokker Holding dat Brouwer verantwoordelijk zal zijn voor "het ontwerpen en implementeren van een leidende en integrale omnichannelstrategie voor Blokker Holding en haar werkmaatschappijen, die moet resulteren in een significante winstgevende omzetgroei." Brouwer was sinds 2011 bij Media Markt aan de slag als vicepresident marketing & multichannel.

 

Blokker Holding wil dat de online omzet van het bedrijf binnen drie jaar op 300 miljoen euro per jaar ligt. In 2012 was die online omzet goed voor 53 miljoen euro en in 2013 voor 79 miljoen euro. Daarvoor zullen er nieuwe websites gelanceerd worden voor Xenos in Nederland en Duitsland en voor Blokker in België. Blokker sluit ook niet uit dat er andere websites overgenomen worden, om zo de online omzet uit te bouwen.

 

Blokker is online aanwezig met onder andere websites van Blokker, Marskramer, Xenos, Bart Smit en Intertoys.

Tags: