Nieuwe slogan voor bol.com | RetailDetail

Nieuwe slogan voor bol.com

Nieuwe slogan voor bol.com

Webshop bol.com, onderdeel van Ahold Delhaize, heeft zijn slogan in alle stilte veranderd. Voortaan zal er in marketingcampagnes ook gebruik gemaakt worden van ‘Je kan het met bol.com’, naast de slogan ‘De winkel van ons allemaal’.

 

Nieuwe mentaliteit

“De afgelopen jaren hebben we met onze campagne ‘De winkel van ons allemaal’ ons imago van online boekverkoper weten om te zetten naar online warenhuis. Binnen deze campagne stond vooral de boodschap van ons ‘brede assortiment’ centraal, waarbij onze tv-commercials het meest in het oog sprongen. Onderzoek geeft aan dat die boodschap inmiddels goed geland is”, vertelt woordvoerster Marjolein Verkerk aan Twinkle.

 

Met de nieuwe slogan wil bol.com een nieuwe mentaliteit uitstralen, al zal ‘De winkel van ons allemaal’ nog steeds gebruikt worden. ‘Je kan het met bol.com’ zal voortaan te zien zijn in meerdere campagnes.

 

Het is niet de eerste keer dat bol.com van slogan verandert. Zo gebruikte het eerder al ‘De grootste mediawinkel van Nederland’ en ‘Bomvol winkels, bomvol voordeel’. Sinds 2014 maakte het gebruik van ‘De winkel van ons allemaal’.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Ahold Delhaize groeit vooral online

09/05/2018

Fusiegroep Ahold Delhaize blikt terug op een degelijk eerste kwartaal dankzij een ommekeer in België, goede prestaties in de Verenigde Staten en een sterke groei online. Ongunstige wisselkoersen bederven het feestje een beetje.

Bol.com ijvert voor database met duurzame keurmerken

30/04/2018

Bol.com wil ‘duurzaamheid’ opnemen als criterium waarop klanten kunnen filteren, maar dat blijkt niet eenvoudig. Een overkoepelende digitale database van duurzame keurmerken bestaat vandaag nog niet en daar is zeker nood aan, aldus de webwinkel.

Amazon levert pakjes nu ook in de autokoffer

25/04/2018

Amazon levert voortaan ook in de autokoffer. De retail- en technologiereus maakt het Prime-leden mogelijk om pakjes zonder extra kosten in hun geparkeerde wagen te laten leveren, voorlopig wel enkel in de Verenigde Staten.

Pets Place verkoopt nu ook in België via bol.com

17/04/2018

Pets Place gaat zijn volledige assortiment van huis- en erfdierproducten nu ook via bol.com verkopen. De Nederlandse keten hoopt daarmee ook Belgische klanten te werven en te beleveren vanuit zijn distributiecentrum in Ede.

Hoe supermarkten zich kunnen wapenen tegen Amazon

11/04/2018

De mogelijke komst van Amazon naar Nederland hoeft voor supermarkten geen grote bedreiging te betekenen, als ze zich verdedigen door eigen platformactiviteiten te ontplooien.

Nederlandse tak Beate Uhse toch niet failliet

05/04/2018

De Nederlandse dochteronderneming van het Duitse Beate Uhse is dan toch niet failliet. Het bedrijf blijft zowel in Nederland als in België gewoon actief. Dat heeft het bedrijf zelf laten weten na geruchten over een faillissement.