Pabo herlanceert zich als lifestylemerk

Pabo herlanceert zich als lifestylemerk

Online erotiekwinkel Pabo.nl is vorige week gestart met een nieuwe tv-campagne in Duitsland en Nederland. Daarmee wil het zich nog meer profileren als lifestylemerk dat verder gaat dan enkel seksspeeltjes, maar zich ook richt op lingerie, mode en beautyproducten.

70 procent vrouwen

Pabo.nl richt zich met de nieuwe reclame volledig op vrouwen. 80 procent van de producten die op de website verkocht worden zijn dan ook bestemd voor vrouwen en 70 procent van het cliënteel is vrouwelijk. "We willen ons meer profileren als het lifestylemerk dat er is op de spannende momenten in het leven van een vrouw en haar eventuele partner", aldus directeur omnichannel Marc Koster.

 

Pabo is een onderdeel van het Duitse Beate Uhse, het grootste erotiekbedrijf in Europa. De groep is actief in 11 Europese landen en haalt via 96 winkels een omzet van 142 miljoen euro. In Nederland is de groep naast Pabo ook aanwezig met winkelketen Christine Le Duc.

 

{youtube}YHgUIHQAt8U{/youtube}

Tags: