Rechtstreeks ingrediënten bestellen voor recepten op Peapod | RetailDetail

Rechtstreeks ingrediënten bestellen voor recepten op Peapod

Rechtstreeks ingrediënten bestellen voor recepten op Peapod

De Amerikaanse online supermarkt Peapod , dochter van Ahold, heeft een samenwerking afgesloten met Whisk.com, waardoor klanten van de foodretailer rechtstreeks de ingrediënten van online recepten kunnen bestellen.

 

Winkelervaring eenvoudiger maken

Dankzij de samenwerking met Whisk.com krijgen klanten van Peapod toegang tot een slimme boodschappenlijst, die de nodige producten om een recept te maken zelf gaat zoeken in de webshop van Peapod. Klanten kunnen dat boodschappenlijstje daarna ook nog aanpassen waar ze dat nodig achten.

 

“Peapod draaide altijd al rond gemak en daarom zijn we blij om samen te werken met Whisk. Deze samenwerking maakt de winkelervaring van inspiratie naar levering aan huis nog naadlozer voor onze klanten”, zegt Carrie Bienkowski, chief marketing officer bij Peapod. “De slimme boodschappenlijst van Whisk maakt online shoppen eenvoudiger, waarbij klanten van Peapod online recepten kunnen kiezen en met een paar clicks de ingrediënten kan uploaden naar hun digitaal winkelkarretje.”

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Wil Kimberly-Clark af van z’n Europese tak?

20/07/2018

De producent van Kleenex-zakdoekjes, Huggies-luiers en Scottex-toiletpapier kampt met tegenvallende verkoopcijfers en oplopende kosten. Financiële bronnen vermoeden dan ook dat Kimberly-Clark Europese business wil verkopen.

Walmart en Microsoft bundelen krachten tegen Amazon

18/07/2018

Walmart is de grootste retailconcurrent van Amazon en Microsoft is de belangrijkste rivaal voor Amazons clouddiensten. Beide bedrijven proberen de internetreus nu wat meer tegenwind te geven met een strategisch partnerschap voor vijf jaar.

Amazon Prime Day zorgt dit jaar voor spektakel en controverse

17/07/2018

Amazon Prime-leden vieren vandaag het jaarlijkse kortingenevenement Prime Day. De controversiële shopfeestdag wordt steeds grootser: Amazon startte het koopfestival met heuse muziekoptredens en ook concurrerende retailers pakken inmiddels met stuntprijzen uit.

Starbucks wil af van plastic rietjes

12/07/2018

De Amerikaanse koffieketen Starbucks doet vanaf 2020 plastic rietjes in de ban. Een kleine stap voor de koffiefan, maar een grote stap voor het milieu: de koffiegigant gebruikt immers wereldwijd zo’n miljard rietjes per jaar.

Pepsico dankt stijgende omzet aan snacks

10/07/2018

Dranken- en snackreus Pepsico boekte in het tweede kwartaal van dit jaar een lichte omzetstijging van 2,4%. Dat was echter niet te merken aan de nettowinst, die 14% lager uitviel als gevolg van de globale belastinglast.   

Toch nog een tweede leven voor Toys "R" Us?

02/07/2018

Het doek is finaal gevallen over Toys "R" Us in de Verenigde Staten: alle winkels zijn er dicht en 30.000 medewerkers staan op straat. Toch hoopt de beroemde speelgoedketen nog op een toekomst.