Rechtstreeks ingrediënten bestellen voor recepten op Peapod | RetailDetail

Rechtstreeks ingrediënten bestellen voor recepten op Peapod

Rechtstreeks ingrediënten bestellen voor recepten op Peapod

De Amerikaanse online supermarkt Peapod , dochter van Ahold, heeft een samenwerking afgesloten met Whisk.com, waardoor klanten van de foodretailer rechtstreeks de ingrediënten van online recepten kunnen bestellen.

 

Winkelervaring eenvoudiger maken

Dankzij de samenwerking met Whisk.com krijgen klanten van Peapod toegang tot een slimme boodschappenlijst, die de nodige producten om een recept te maken zelf gaat zoeken in de webshop van Peapod. Klanten kunnen dat boodschappenlijstje daarna ook nog aanpassen waar ze dat nodig achten.

 

“Peapod draaide altijd al rond gemak en daarom zijn we blij om samen te werken met Whisk. Deze samenwerking maakt de winkelervaring van inspiratie naar levering aan huis nog naadlozer voor onze klanten”, zegt Carrie Bienkowski, chief marketing officer bij Peapod. “De slimme boodschappenlijst van Whisk maakt online shoppen eenvoudiger, waarbij klanten van Peapod online recepten kunnen kiezen en met een paar clicks de ingrediënten kan uploaden naar hun digitaal winkelkarretje.”

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Tweedehandskledingplatform The Next Closet haalt 1 miljoen euro op

24/05/2018

The Next Closet, het Nederlandse webplatform voor tweedehandse designerkleding, heeft zopas ruim 1 miljoen euro ‘groeigeld’ opgehaald. Vers kapitaal dat onder meer de vandaag gelanceerde Belgische website moet financieren.

Amazon verbant klanten die teveel retourneren

24/05/2018

Amazon stelt paal en perk aan klanten die teveel retourneren of zich ‘misdragen’ volgens de retailer: wie te ver gaat, wordt verbannen. Tientallen klanten klagen op sociale media dat hun account eenzijdig is stopgezet.

LVMH pompt tientallen miljoenen in modezoekplatform Lyst

24/05/2018

LVMH, de Franse luxegroep onder leiding van Bernard Arnault, pompt nog eens tientallen miljoenen dollar in Lyst. Met het verse geld wil het zoekplatform voor luxemode zijn wereldwijde expansie versnellen.

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Liever plantaardig dan veganistisch voor consumenten

02/05/2018

Plantaardige voeding is - zelfs in de Verenigde Staten - sterk in opmars: 48% van de Amerikanen wil er meer plantaardig eten. Consumenten horen dan wel liever de term plantaardig dan veganistisch, die te streng en negatief klinkt.

Amazon verpulvert verwachtingen dankzij Prime en cloud

27/04/2018

Amazon-baas Jeff Bezos heeft weer een goede reden om een grote fles champagne te kraken: zijn bedrijf zag zijn omzet met 43% stijgen tot 51 miljard dollar (42 miljard euro). De nettowinst verdubbelde zelfs naar 1,63 miljard dollar.