Sanoma en SBS lanceren Happydeal.nl | RetailDetail

Sanoma en SBS lanceren Happydeal.nl

Sanoma en SBS lanceren Happydeal.nl

Sanoma en SBS hebben samen het e-commerceplatform Happydeal.nl gelanceerd, een dealsite waarvan het de bedoeling van de initiatiefnemers is dat die minder lukraak aanbiedingen naar klanten stuurt.

"Relevantie richting klant"

Elke dag van de week heeft een eigen thema, zoals familie en kinderen of verzorging en gezondheid. Bezoekers kunnen zich op voorhand inschrijven op thema's waarvoor ze interesse hebben en ze zullen dan ook enkel aanbiedingen ontvangen die betrekking hebben op dat thema.

 

Per dagthema zal de klant een topaanbieding doorgestuurd krijgen, die wordt uitgekozen door Happy Deal. Elke deal zal enkele dagen beschikbaar blijven en de voorraad kan ook live opgevolgd worden, zodat klanten bij twijfel minder kans hebben om een deal mis te lopen.

 

"Wij geloven in relevantie richting onze klanten. Er komt al heel veel op hen af op het gebied van kortingen en aanbiedingen, en met het grootste deel daarvan kan een consument niks. Happy Deal belooft in ieder geval dat je alleen die aanbiedingen krijgt waar je om hebt gevraagd en garandeert daarbij A-merkkwaliteit", aldus manager Ronald Luijendijk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Ook Microsoft gaat voor kassaloze winkels

14/06/2018

Microsoft werkt aan eigen technologie die kassa’s en wachtrijen in winkels overbodig maakt. Het wil zo een bondgenoot voor de retailsector worden, vooral in de strijd tegen Amazon Go.

Tweedehandskledingplatform The Next Closet haalt 1 miljoen euro op

24/05/2018

The Next Closet, het Nederlandse webplatform voor tweedehandse designerkleding, heeft zopas ruim 1 miljoen euro ‘groeigeld’ opgehaald. Vers kapitaal dat onder meer de vandaag gelanceerde Belgische website moet financieren.

Amazon verbant klanten die teveel retourneren

24/05/2018

Amazon stelt paal en perk aan klanten die teveel retourneren of zich ‘misdragen’ volgens de retailer: wie te ver gaat, wordt verbannen. Tientallen klanten klagen op sociale media dat hun account eenzijdig is stopgezet.

LVMH pompt tientallen miljoenen in modezoekplatform Lyst

24/05/2018

LVMH, de Franse luxegroep onder leiding van Bernard Arnault, pompt nog eens tientallen miljoenen dollar in Lyst. Met het verse geld wil het zoekplatform voor luxemode zijn wereldwijde expansie versnellen.

Amazon levert pakjes nu ook in de autokoffer

25/04/2018

Amazon levert voortaan ook in de autokoffer. De retail- en technologiereus maakt het Prime-leden mogelijk om pakjes zonder extra kosten in hun geparkeerde wagen te laten leveren, voorlopig wel enkel in de Verenigde Staten.

Nederlandse tak Beate Uhse toch niet failliet

05/04/2018

De Nederlandse dochteronderneming van het Duitse Beate Uhse is dan toch niet failliet. Het bedrijf blijft zowel in Nederland als in België gewoon actief. Dat heeft het bedrijf zelf laten weten na geruchten over een faillissement.