Sanoma en SBS lanceren Happydeal.nl | RetailDetail

Sanoma en SBS lanceren Happydeal.nl

Sanoma en SBS lanceren Happydeal.nl

Sanoma en SBS hebben samen het e-commerceplatform Happydeal.nl gelanceerd, een dealsite waarvan het de bedoeling van de initiatiefnemers is dat die minder lukraak aanbiedingen naar klanten stuurt.

"Relevantie richting klant"

Elke dag van de week heeft een eigen thema, zoals familie en kinderen of verzorging en gezondheid. Bezoekers kunnen zich op voorhand inschrijven op thema's waarvoor ze interesse hebben en ze zullen dan ook enkel aanbiedingen ontvangen die betrekking hebben op dat thema.

 

Per dagthema zal de klant een topaanbieding doorgestuurd krijgen, die wordt uitgekozen door Happy Deal. Elke deal zal enkele dagen beschikbaar blijven en de voorraad kan ook live opgevolgd worden, zodat klanten bij twijfel minder kans hebben om een deal mis te lopen.

 

"Wij geloven in relevantie richting onze klanten. Er komt al heel veel op hen af op het gebied van kortingen en aanbiedingen, en met het grootste deel daarvan kan een consument niks. Happy Deal belooft in ieder geval dat je alleen die aanbiedingen krijgt waar je om hebt gevraagd en garandeert daarbij A-merkkwaliteit", aldus manager Ronald Luijendijk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Amazon levert pakjes nu ook in de autokoffer

25/04/2018

Amazon levert voortaan ook in de autokoffer. De retail- en technologiereus maakt het Prime-leden mogelijk om pakjes zonder extra kosten in hun geparkeerde wagen te laten leveren, voorlopig wel enkel in de Verenigde Staten.

Nederlandse tak Beate Uhse toch niet failliet

05/04/2018

De Nederlandse dochteronderneming van het Duitse Beate Uhse is dan toch niet failliet. Het bedrijf blijft zowel in Nederland als in België gewoon actief. Dat heeft het bedrijf zelf laten weten na geruchten over een faillissement.

Producten vaak goedkoper op Amazon dan bij Nederlandse concurrenten

03/04/2018

Producten die zowel in Nederlandse webshops als op Amazon.de te koop zijn, zijn in ongeveer de helft van de gevallen goedkoper bij Amazon. Niet alleen is er de concurrentie van Amazon.de, er gaan ook geruchten dat Amazon.nl en Amazon.be actiever worden.

Coolblue bezorgt wél echt met de fiets

03/04/2018

Coolblue start een eigen bezorgservice per fiets: met CoolblueFietst gaat de elektroretailer pakketjes voor het eerst zelf per fiets leveren. Hoewel de retailer het eerst als een aprilgrap verpakte, is het uiteindelijk toch echt waar.

Trump richt pijlen op Amazon

03/04/2018

President Donald Trump heeft in Amazon blijkbaar een nieuwe vijand gevonden. Volgens hem profiteert de retailgigant van de U.S. Postal Service, het Amerikaanse postbedrijf, en daar wil hij nu paal en perk aan stellen met de nodige maatregelen.

Amazon heer en meester op Franse e-commercemarkt

29/03/2018

Met een omzet van 5,6 miljard euro en een marktaandeel van net geen 19% is Amazon de onbetwiste leider op de Franse e-commercemarkt. Die markt was in 2017 goed voor 30 miljard euro, zo becijferde Kantar Worldpanel.