Spott-app maakt van tv-programma’s interactieve shops | RetailDetail

Spott-app maakt van tv-programma’s interactieve shops

Spott-app maakt van tv-programma’s interactieve shops

De app Spott, die van tv-programma’s interactieve shops maakt, is voortaan ook beschikbaar op Android, nadat het in april al werd gelanceerd voor iOS. Gebruikers kunnen dankzij de app inspiratie opdoen met producten die zichtbaar zijn in programma’s.

 

Proefperiode

Kijkers van De Keuken Van Sofie en Dagelijkse Kost konden al gebruik maken van de app, maar nu is het ook mogelijk om producten te bekijken uit Thuis, X-Files, Familie, The Big Bang Theory en Modern Family.

 

Momenteel loopt er tot en met 31 augustus nog een proefperiode van de app. Tijdens die periode wil Spott elke avond minstens één uur interactieve content aanbieden. In de toekomst moet dat nog meer worden.

 

Spott toont op basis van de beelden uit een tv-programma producten die vergelijkbaar zijn met wat er wordt getoond. Gebruikers van de app die geïnteresseerd zijn in een product, kunnen vervolgens doorklikken en krijgen zo informatie over waar ze het product kunnen kopen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Tweedehandskledingplatform The Next Closet haalt 1 miljoen euro op

24/05/2018

The Next Closet, het Nederlandse webplatform voor tweedehandse designerkleding, heeft zopas ruim 1 miljoen euro ‘groeigeld’ opgehaald. Vers kapitaal dat onder meer de vandaag gelanceerde Belgische website moet financieren.

Amazon verbant klanten die teveel retourneren

24/05/2018

Amazon stelt paal en perk aan klanten die teveel retourneren of zich ‘misdragen’ volgens de retailer: wie te ver gaat, wordt verbannen. Tientallen klanten klagen op sociale media dat hun account eenzijdig is stopgezet.

LVMH pompt tientallen miljoenen in modezoekplatform Lyst

24/05/2018

LVMH, de Franse luxegroep onder leiding van Bernard Arnault, pompt nog eens tientallen miljoenen dollar in Lyst. Met het verse geld wil het zoekplatform voor luxemode zijn wereldwijde expansie versnellen.

Amazon levert pakjes nu ook in de autokoffer

25/04/2018

Amazon levert voortaan ook in de autokoffer. De retail- en technologiereus maakt het Prime-leden mogelijk om pakjes zonder extra kosten in hun geparkeerde wagen te laten leveren, voorlopig wel enkel in de Verenigde Staten.

Nederlandse tak Beate Uhse toch niet failliet

05/04/2018

De Nederlandse dochteronderneming van het Duitse Beate Uhse is dan toch niet failliet. Het bedrijf blijft zowel in Nederland als in België gewoon actief. Dat heeft het bedrijf zelf laten weten na geruchten over een faillissement.

Producten vaak goedkoper op Amazon dan bij Nederlandse concurrenten

03/04/2018

Producten die zowel in Nederlandse webshops als op Amazon.de te koop zijn, zijn in ongeveer de helft van de gevallen goedkoper bij Amazon. Niet alleen is er de concurrentie van Amazon.de, er gaan ook geruchten dat Amazon.nl en Amazon.be actiever worden.