TravelXL lanceert multichannel prijsgarantie

TravelXL lanceert multichannel prijsgarantie

De Nederlandse reisbureauketen TravelXL biedt vanaf heden het complete aanbod van de grote touroperators aan op zijn website. Klanten krijgen daarbij zowel online als offline een laagsteprijsgarantie.

TravelXL wil one-stop-shop zijn

Bezoekers krijgen de laagsteprijsgarantie of ze nu op de site van TravelXL boeken, in één van de twintig reiswinkels van het bedrijf of direct op de sites van de touroperators. Daarmee wil TravelXL zich ontwikkelen tot een one-stop-shop voor vakantiegangers, die op basis van een groot aantal criteria zijn ideale bestemming en accommodatie moet kunnen vinden.

 

"Daarvoor ontsluiten we informatie van Toeristiek", zegt managing partner Ronald Raadsheer van TravelXL tegen Twinkle. Toeristiek is een grote database met informatie over reisbestemmingen en -accommodaties.

 

 

TravelXL heeft inmiddels het aanbod van Sudtours, Arke, Neckermann.nl en Oad op de site gezet. Afrekenen van de prijs kan op de site van TravelXL of op de site van de aanbieder. "Dat kost u niets extra en wij bieden u de extra en gratis service van controle op eventuele onjuistheden", stelt TravelXL op zijn website.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Whole Foods zorgt mee voor forse omzetstijging bij Amazon

27/10/2017

Het Amerikaanse Amazon heeft in het derde kwartaal opnieuw een forse omzetstijging gekend. Dat was voor een stuk te danken aan Whole Foods, aangezien de omzet van die keten voor het eerst werd meegerekend.

Coolblue lanceert Belgische app

25/10/2017

Coolblue heeft vandaag een app gelanceerd voor de Belgische markt, en dat meteen in het Nederlands én het Frans. Volgens de Nederlandse webshop is de app de snelste manier om bij hen te winkelen. Voorlopig is de app wel enkel beschikbaar voor iOS.

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

Bol.com komt met herhaalservice voor dagelijkse producten

17/10/2017

Webwinkel Bol.com heeft Bespaar Continu gelanceerd, een dienst waarmee klanten bepaalde producten om de zoveel tijd opnieuw aan huis kunnen laten leveren.

Back to top