V&D laat klanten webwinkelen in warenhuizen

V&D laat klanten webwinkelen in warenhuizen

Klanten van warenhuisconcern V&D kunnen sinds kort online bestellen in de fysieke winkels van het bedrijf. Daarmee zegt V&D zijn winkels verder te ontwikkelen naar een 'omnichannelbelevenis'.

Zuil met internetverbinding

Klanten van wie niet de juiste maat aanwezig is of die een product in een andere kleur willen kopen, kunnen voortaan via een zuil met internetverbinding online alsnog hun slag slaan. Betalen kan wel alleen met een V&D-cadeaukaart, die bij de kassa's in de winkel kan worden opgewaardeerd. Dit laatste gebeurt om de veiligheid van de transacties te garanderen.

 

Het warenhuisconcern, dat dit jaar het 125-jarige bestaan viert, zet de laatste jaren stevig in op multichannelverkoop. Zo is de webwinkel de afgelopen periode flink uitgebouwd en was het al mogelijk om online bestellingen in de winkels af te halen of bij een aantal vestigingen van zusterketen La Place. Het warenhuisbedrijf zet online ongeveer 27 miljoen euro per jaar om.

Tags: