V&D laat klanten webwinkelen in warenhuizen

V&D laat klanten webwinkelen in warenhuizen

Klanten van warenhuisconcern V&D kunnen sinds kort online bestellen in de fysieke winkels van het bedrijf. Daarmee zegt V&D zijn winkels verder te ontwikkelen naar een 'omnichannelbelevenis'.

Zuil met internetverbinding

Klanten van wie niet de juiste maat aanwezig is of die een product in een andere kleur willen kopen, kunnen voortaan via een zuil met internetverbinding online alsnog hun slag slaan. Betalen kan wel alleen met een V&D-cadeaukaart, die bij de kassa's in de winkel kan worden opgewaardeerd. Dit laatste gebeurt om de veiligheid van de transacties te garanderen.

 

Het warenhuisconcern, dat dit jaar het 125-jarige bestaan viert, zet de laatste jaren stevig in op multichannelverkoop. Zo is de webwinkel de afgelopen periode flink uitgebouwd en was het al mogelijk om online bestellingen in de winkels af te halen of bij een aantal vestigingen van zusterketen La Place. Het warenhuisbedrijf zet online ongeveer 27 miljoen euro per jaar om.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Whole Foods zorgt mee voor forse omzetstijging bij Amazon

27/10/2017

Het Amerikaanse Amazon heeft in het derde kwartaal opnieuw een forse omzetstijging gekend. Dat was voor een stuk te danken aan Whole Foods, aangezien de omzet van die keten voor het eerst werd meegerekend.

Coolblue lanceert Belgische app

25/10/2017

Coolblue heeft vandaag een app gelanceerd voor de Belgische markt, en dat meteen in het Nederlands én het Frans. Volgens de Nederlandse webshop is de app de snelste manier om bij hen te winkelen. Voorlopig is de app wel enkel beschikbaar voor iOS.

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

Bol.com komt met herhaalservice voor dagelijkse producten

17/10/2017

Webwinkel Bol.com heeft Bespaar Continu gelanceerd, een dienst waarmee klanten bepaalde producten om de zoveel tijd opnieuw aan huis kunnen laten leveren.

Back to top