Vente-Exclusive verkozen tot Logistieke Webshop van het Jaar

Vente-Exclusive verkozen tot Logistieke Webshop van het Jaar

De Belgische webshop Vente-Exclusive heeft de award Logistieke Webshop van het Jaar 2014 gewonnen. Het won ook de publieksprijs, voor Coolblue en Hellofresh. Het was de derde keer dat de prijs werd uitgereikt.

"Fantastisch compliment"

"We zijn natuurlijk heel erg blij met deze erkenning, het is een fantastisch compliment voor ons hele team," zegt CEO Peter Grypdonck. "Omdat we een specifieke, atypische manier van werken hebben, kunnen wij onze klanten hoge kortingen aanbieden, wat wel resulteert in langere levertijden dan die van de meeste webshops. Toch slagen we er in om onze klanten een super ervaring te geven. Dat doen we onder andere door creatieve en innovatieve oplossingen te zoeken om onze logistieke processen te blijven verbeteren."

 

Vente-Exclusive werd door de jury beloond vanwege de keuze die het maakte om niet te focussen op een snel leverproces, maar eerder op een efficiënt en duurzaam proces. Zo kan het de logistieke kosten in bedwang houden, waardoor het klanten hoge kortingen kan blijven geven.

Tags: