WE Fashion gaat samenwerking aan met Wehkamp

WE Fashion gaat samenwerking aan met Wehkamp

De kleding van de Nederlandse modeketen WE Fashion is vanaf dit najaar ook te vinden bij online warenhuis Wehkamp. WE was al langer online te koop, maar de moderetailer wil zo nog prominenter aanwezig zijn op het wereldwijde winkelweb.

'Wehkamp is A-locatie op het web'

Behalve via de eigen webshop wefashion.com zal de volledige mannen-, vrouwen- en kindercollectie van WE Fashion binnenkort aangeboden worden op wehkamp.nl. Voor beide partijen betekent deze samenwerking naar eigen zeggen een meerwaarde.

 

“Wehkamp.nl is de Nederlandse A-locatie op het web en daarmee voor ons dé partner voor onlineverkoop. Door deze samenwerking is onze collectie naast onze eigen webshop en winkels ineens beschikbaar voor een miljoenenpubliek,” verklaart Wouter Kolk, CEO van WE Fashion. Voor Wehkamp zorgen strategische samenwerkingen met retailers dan weer voor een ruimer aanbod, wat sterk bijdraagt tot de groeistrategie van het online warenhuis.

 

Wehkamp.nl telt 1,7 miljoen vaste klanten en ruim 117 miljoen bezoekers per jaar en is hiermee het grootste online warenhuis van Nederland. WE Fashion telt 250 winkels in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk en Zwitserland. Via haar partnership met het Chinese Uniquepai heeft het bedrijf nu ook 20 WE Stores in China.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Bpost koopt Nederlandse verslogistieker Leen Menken

11/01/2018

Belgisch postbedrijf Bpost verstevigt zijn greep op de Nederlandse markt met de overname van Leen Menken, een logistiekverlener gespecialiseerd in vers en voeding. Onder meer HelloFresh en Bloomon doen beroep op het logistiekbedrijf.

Nieuwe app Voedingscentrum wijst gezonde voeding aan

04/01/2018

Het Nederlandse Voedingscentrum lanceert een app om te checken hoe gezond voeding is. Met de ‘Kies Ik Gezond?’-app kunnen shoppers voeding in de supermarkt vergelijken en makkelijker kijken hoe gezond iets is.

Online meubelwinkel Flinders groeit naar 15 miljoen euro

04/01/2018

De omzet van online meubelverkoper Flinders, die ook een winkel heeft in Zaandam, heeft het voorbije boekjaar de grens van 15 miljoen euro doorbroken. Dat is een groei van 39 procent ten opzichte van een jaar eerder.

Amazon neemt startup Blink over

26/12/2017

Amazon heeft de Amerikaanse startup Blink overgenomen. Die begon in 2014 als een bedrijf dat via wifi verbonden bewakingscamera’s maakt, maar het lanceerde vorige week ook een deurbel met ingebouwde camera.

Is gratis thuislevering met uitsterven bedreigd?

15/12/2017

Met het stijgend aantal online bestellingen, groeit ook de druk op de logistieke sector. Gratis thuislevering is niet lang meer vol te houden, meent onderzoeksbureau ECC Köln. In plaats daarvan moeten meer flexibele opties komen. 

 

Amazon brengt zijn huismerken naar Europa

14/12/2017

Nu Amazon Prime in steeds meer Europese landen beschikbaar is, haalt Amazon ook zijn FMCG-huismerken naar boven. De voorbije weken lanceerde het online warenhuis een aantal nieuwe producten onder private label in Europa en meer is op komst. 

Back to top