Webshop gaat stunten met postzegels | RetailDetail

Webshop gaat stunten met postzegels

Webshop gaat stunten met postzegels

De webshop CheapSending.nl gaat vanaf 1 december stunten met postzegels. Het bedrijf gaat postzegels voor het versturen van brieven en kaarten verkopen voor de helft van de prijs.

Verdacht goedkoop, wél legaal

"Onze klanten krijgen gewone, vertrouwde postzegels van PostNL tegen een gereduceerd tarief - en men hoeft er de deur niet voor uit", zegt initiatiefnemer Robin Hageman van CheapSending tegen Emerce. De maximale bestelling bestaat uit een velletje van vijf postzegels. Ook pakketzegels kunnen via de webshop worden besteld, maar dan wel met een maximumhoeveelheid van één. De korting hier bedraagt 25 procent.

 

De site koopt de postzegels legaal en tegen de volle prijs in bij PostNL. De korting moet worden terugverdiend met de opbrengst van advertentieverkoop op de site. Daartoe mikt CheapSending op zowel landelijke als regionale adverteerders. De totale hoeveelheid postzegels is voorlopig per provincie gelimiteerd. Bestellingen worden op volgorde van binnenkomst afgewikkeld. Klanten mogen iedere week opnieuw een bestelling doen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


“We zien platformen als de toekomst van retail” (Jan Huysmans, bol.com)

22/02/2018

Steeds meer retailers bieden hun producten aan op online marktplaatsen, naast hun eigen webshop: zo profiteren ze van e-commerce expertise en een groter bereik. Een succesformule die ook bij bol.com aan hoog tempo groeit.

Colruyt stapt in boodschappendienst van PostNL

20/02/2018

Tweewekelijks brengt de postbode voortaan boodschappen aan huis: in samenwerking met PostNL gaat in Nederland de nieuwe boodschappendienst Stockon van start. De huismerkproducten zijn van Boni (van het Belgische Colruyt).

Chinese e-commerce kent opnieuw sterke groei

09/02/2018

De Chinese online markt is vorig jaar opnieuw sterk gestegen: ten opzichte van 2016 is er sprake van een groei van maar liefst 32%. China blijft zo een uitschieter op vlak van e-commerce.

Europese Unie schaft geoblocking af

07/02/2018

Consumenten mogen niet meer automatisch worden omgeleid of geblokkeerd als ze naar een buitenlandse site surfen. Het Europees Parlement heeft daarover overeenstemming bereikt, het verbod treedt wellicht dit jaar in werking.

JD.com lonkt naar Europa

06/02/2018

Het Chinese JD.com heeft plannen om de komende jaren ook Europa te veroveren en zo een te duchten concurrent te worden voor Amazon. Frankrijk moet de eerste Europese markt worden voor de webshop.

Rocket Internet wil met Home24 naar de beurs

19/01/2018

Rocket Internet wil komende zomer zijn meubelwebwinkel Home24 naar de beurs brengen. De komende maanden zal er dan ook hard gewerkt worden aan het opkuisen van de cijfers van de webshop.

Back to top