Webshop gaat stunten met postzegels

Webshop gaat stunten met postzegels

De webshop CheapSending.nl gaat vanaf 1 december stunten met postzegels. Het bedrijf gaat postzegels voor het versturen van brieven en kaarten verkopen voor de helft van de prijs.

Verdacht goedkoop, wél legaal

"Onze klanten krijgen gewone, vertrouwde postzegels van PostNL tegen een gereduceerd tarief - en men hoeft er de deur niet voor uit", zegt initiatiefnemer Robin Hageman van CheapSending tegen Emerce. De maximale bestelling bestaat uit een velletje van vijf postzegels. Ook pakketzegels kunnen via de webshop worden besteld, maar dan wel met een maximumhoeveelheid van één. De korting hier bedraagt 25 procent.

 

De site koopt de postzegels legaal en tegen de volle prijs in bij PostNL. De korting moet worden terugverdiend met de opbrengst van advertentieverkoop op de site. Daartoe mikt CheapSending op zowel landelijke als regionale adverteerders. De totale hoeveelheid postzegels is voorlopig per provincie gelimiteerd. Bestellingen worden op volgorde van binnenkomst afgewikkeld. Klanten mogen iedere week opnieuw een bestelling doen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Is gratis thuislevering met uitsterven bedreigd?

15/12/2017

Met het stijgend aantal online bestellingen, groeit ook de druk op de logistieke sector. Gratis thuislevering is niet lang meer vol te houden, meent onderzoeksbureau ECC Köln. In plaats daarvan moeten meer flexibele opties komen. 

 

Amazon brengt zijn huismerken naar Europa

14/12/2017

Nu Amazon Prime in steeds meer Europese landen beschikbaar is, haalt Amazon ook zijn FMCG-huismerken naar boven. De voorbije weken lanceerde het online warenhuis een aantal nieuwe producten onder private label in Europa en meer is op komst. 

Storesquare zet zijn zinnen op Nederland, met steun van ING

14/12/2017

Storesquare, het Belgische e-commerceplatform voor en door lokale handelaars, gaat binnenkort ook in Nederland van start. Het platform verwelkomt daartoe ook een nieuwe aandeelhouder: ING.

Nieuw distributiecentrum voor Picnic in Diemen

13/12/2017

Om verder te groeien in Noord- en Zuid-Holland opent online boodschappendienst Picnic een nieuw distributiecentrum in Diemen. Er zullen zo'n 300 mensen worden tewerkgesteld. 

Directie Bol.com weer voltallig met Google-marketeer

11/12/2017

Op 1 maart 2018 start Boukje Taphoorn als de nieuwe marketingdirecteur van Bol.com. De vorige CMO, Margaret Versteden, heeft haar functie ingewisseld voor een rol als directeur winkels bij het online warenhuis.

 

Amazon Echo nu ook verkrijgbaar in Benelux

11/12/2017

Amazon heeft bekend gemaakt dat het zijn slimme luidspreker Amazon Echo voortaan gaat leveren aan 28 nieuwe landen, waaronder België en Nederland. Ook de eigen muziekstreamingdienst wordt hier gelanceerd.

Back to top