Webshop gaat stunten met postzegels

Webshop gaat stunten met postzegels

De webshop CheapSending.nl gaat vanaf 1 december stunten met postzegels. Het bedrijf gaat postzegels voor het versturen van brieven en kaarten verkopen voor de helft van de prijs.

Verdacht goedkoop, wél legaal

"Onze klanten krijgen gewone, vertrouwde postzegels van PostNL tegen een gereduceerd tarief - en men hoeft er de deur niet voor uit", zegt initiatiefnemer Robin Hageman van CheapSending tegen Emerce. De maximale bestelling bestaat uit een velletje van vijf postzegels. Ook pakketzegels kunnen via de webshop worden besteld, maar dan wel met een maximumhoeveelheid van één. De korting hier bedraagt 25 procent.

 

De site koopt de postzegels legaal en tegen de volle prijs in bij PostNL. De korting moet worden terugverdiend met de opbrengst van advertentieverkoop op de site. Daartoe mikt CheapSending op zowel landelijke als regionale adverteerders. De totale hoeveelheid postzegels is voorlopig per provincie gelimiteerd. Bestellingen worden op volgorde van binnenkomst afgewikkeld. Klanten mogen iedere week opnieuw een bestelling doen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Bol.com komt met herhaalservice voor dagelijkse producten

17/10/2017

Webwinkel Bol.com heeft Bespaar Continu gelanceerd, een dienst waarmee klanten bepaalde producten om de zoveel tijd opnieuw aan huis kunnen laten leveren.

Safe.Shop is nieuw wereldwijd e-commercekeurmerk

16/10/2017

Met Safe.Shop is het eerste wereldwijde keurmerk voor de e-commercesector gelanceerd. Momenteel zijn er nog maar twaalf landen aangesloten, maar dat aantal moet in de toekomst flink uitgebreid worden.

Modeplatform About You van start in Nederland en België

11/10/2017

Dinsdag is de Duitse modewebshop About You officieel gelanceerd in België en Nederland. About You, de tweede grootste online moderetailer in Europa, was eerder al wel onofficieel actief in Nederland.

Parcify levert met kajaks in Amsterdam

26/09/2017

Het Belgische koerierbedrijf Parcify probeert in Amsterdam pakketjes te leveren met kajaks en paddle boards. Het wil er de 'last mile' van de levering over het water voeren, omdat dit ecologischer en betrouwbaarder zou zijn.

Alibaba zet miljarden in op fysieke winkels

28/08/2017

De Chinese e-commerceholding Alibaba heeft de afgelopen twee jaar bijna zeven miljard euro geïnvesteerd in fysieke retail. Met Hema Xiansheng heeft ze al dertien eigen supermarkten en in januari kocht ze ook luxewarenhuis Intime.

Belgische webshop Wehkamp komt voorlopig niet terug

18/08/2017

Het Nederlandse Wehkamp had van 2014 tot eind vorig jaar een webshop in België, maar sloot die "tijdelijk". Nu laat het online warenhuis echter verstaan dat het voorlopig gaat focussen op de Nederlandse markt.

Back to top