Wehkamp kiest voor kortingscampagne

Wehkamp kiest voor kortingscampagne

Online warenhuis Wehkamp.nl probeert een omzetpiek te creëeren door de introductie van de Wanna Have Days, een vijfdaagse uitverkoopcampagne waarin klanten vijf dagen lang tot 20 procent korting krijgen op meer dan honderdduizend artikelen.

Terugkeer van uitverkoopperiode

Volgens Twinkle betekent dit een terugkeer van een uitverkoopperiode op de website: "In het verleden hadden wij de Korting4daagse, de komende jaren willen we consumenten steeds tijdens de Wanna Have Days tot 20 procent korting bieden op veel artikelen.’ In elke productcategorie zijn items voor vijf dagen afgeprijsd", legt een woordvoerder uit.

 

Wehkamp is druk bezig met een campagne om zijn imago in de markt te veranderen. Via een nieuwe slogan en een televisiecampagne moet Nederland inzien dat Wehkamp geen postorderbedrijf meer is, maar een compleet online warenhuis. Door de kortingen dwars door het complete assortiment te laten lopen, moeten de Wanna Have Days deze ambitie verder onderstrepen.

Tags: