Zeeman opent permanente webwinkel

Zeeman opent permanente webwinkel

Textielketen Zeeman heeft voor het eerst een permanente webwinkel geopend. Klanten kunnen sinds deze week via Zeemanshop.com het basisassortiment van de winkelketen bestellen.

Thuislevering voor 4,95 euro

Op dit moment is het alleen nog maar mogelijk om de aankopen thuis te laten bezorgen, maar Zeeman wil volgens Twinkle in de toekomst de eigen winkels ook inzetten als afhaalpunten. Ook is het de bedoeling het assortiment verder uit te breiden. Zeeman vraagt op dit moment 4,95 euro aan verzendkosten.

 

Het zijn echter niet de eerste online activiteiten voor de Nederlandse winkelketen: eerder werden immers al tijdelijke webwinkels geopend, onder meer om de zogenoemde Recessieboxer en de collectie van ontwerper Frank te promoten. Het assortiment van de vaste webshop bestaat nu onder meer uit ondermode voor mannen en vrouwen, beenmode en badtextiel.

 

Blikvanger in de nieuwe webwinkel is overigens het nieuwe reclame-T-shirt van Zeeman. Dit zal komend weekeinde worden gepromoot tijdens de veelbezochte boottocht van homo-evenement Gay Pride in Amsterdam. Zeeman noemt de botenparade een mooie verwijzing naar de typische Zeeman-matroos.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Whole Foods zorgt mee voor forse omzetstijging bij Amazon

27/10/2017

Het Amerikaanse Amazon heeft in het derde kwartaal opnieuw een forse omzetstijging gekend. Dat was voor een stuk te danken aan Whole Foods, aangezien de omzet van die keten voor het eerst werd meegerekend.

Coolblue lanceert Belgische app

25/10/2017

Coolblue heeft vandaag een app gelanceerd voor de Belgische markt, en dat meteen in het Nederlands én het Frans. Volgens de Nederlandse webshop is de app de snelste manier om bij hen te winkelen. Voorlopig is de app wel enkel beschikbaar voor iOS.

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

Bol.com komt met herhaalservice voor dagelijkse producten

17/10/2017

Webwinkel Bol.com heeft Bespaar Continu gelanceerd, een dienst waarmee klanten bepaalde producten om de zoveel tijd opnieuw aan huis kunnen laten leveren.

Back to top