Zeeman opent permanente webwinkel

Zeeman opent permanente webwinkel

Textielketen Zeeman heeft voor het eerst een permanente webwinkel geopend. Klanten kunnen sinds deze week via Zeemanshop.com het basisassortiment van de winkelketen bestellen.

Thuislevering voor 4,95 euro

Op dit moment is het alleen nog maar mogelijk om de aankopen thuis te laten bezorgen, maar Zeeman wil volgens Twinkle in de toekomst de eigen winkels ook inzetten als afhaalpunten. Ook is het de bedoeling het assortiment verder uit te breiden. Zeeman vraagt op dit moment 4,95 euro aan verzendkosten.

 

Het zijn echter niet de eerste online activiteiten voor de Nederlandse winkelketen: eerder werden immers al tijdelijke webwinkels geopend, onder meer om de zogenoemde Recessieboxer en de collectie van ontwerper Frank te promoten. Het assortiment van de vaste webshop bestaat nu onder meer uit ondermode voor mannen en vrouwen, beenmode en badtextiel.

 

Blikvanger in de nieuwe webwinkel is overigens het nieuwe reclame-T-shirt van Zeeman. Dit zal komend weekeinde worden gepromoot tijdens de veelbezochte boottocht van homo-evenement Gay Pride in Amsterdam. Zeeman noemt de botenparade een mooie verwijzing naar de typische Zeeman-matroos.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Bpost koopt Nederlandse verslogistieker Leen Menken

11/01/2018

Belgisch postbedrijf Bpost verstevigt zijn greep op de Nederlandse markt met de overname van Leen Menken, een logistiekverlener gespecialiseerd in vers en voeding. Onder meer HelloFresh en Bloomon doen beroep op het logistiekbedrijf.

Nieuwe app Voedingscentrum wijst gezonde voeding aan

04/01/2018

Het Nederlandse Voedingscentrum lanceert een app om te checken hoe gezond voeding is. Met de ‘Kies Ik Gezond?’-app kunnen shoppers voeding in de supermarkt vergelijken en makkelijker kijken hoe gezond iets is.

Online meubelwinkel Flinders groeit naar 15 miljoen euro

04/01/2018

De omzet van online meubelverkoper Flinders, die ook een winkel heeft in Zaandam, heeft het voorbije boekjaar de grens van 15 miljoen euro doorbroken. Dat is een groei van 39 procent ten opzichte van een jaar eerder.

Amazon neemt startup Blink over

26/12/2017

Amazon heeft de Amerikaanse startup Blink overgenomen. Die begon in 2014 als een bedrijf dat via wifi verbonden bewakingscamera’s maakt, maar het lanceerde vorige week ook een deurbel met ingebouwde camera.

Is gratis thuislevering met uitsterven bedreigd?

15/12/2017

Met het stijgend aantal online bestellingen, groeit ook de druk op de logistieke sector. Gratis thuislevering is niet lang meer vol te houden, meent onderzoeksbureau ECC Köln. In plaats daarvan moeten meer flexibele opties komen. 

 

Amazon brengt zijn huismerken naar Europa

14/12/2017

Nu Amazon Prime in steeds meer Europese landen beschikbaar is, haalt Amazon ook zijn FMCG-huismerken naar boven. De voorbije weken lanceerde het online warenhuis een aantal nieuwe producten onder private label in Europa en meer is op komst. 

Back to top