Zeemanshop.com is er vooral voor de service

Zeemanshop.com is er vooral voor de service

Zeeman heeft sinds deze zomer een permanente webshop, maar zegt nu pas de manier gevonden te hebben om de webshop met laag geprijsde artikelen rendabel te maken. Daarbij zijn absolute efficiëntie en weinig personeel het uitgangspunt. 

Extra service voor de klant

Zeeman ziet Zeemanshop.com vooral als een extra service voor de klant. Het warenhuis begon al eerder met een tijdelijke webshop en oogstte de afgelopen jaren veel lof met spraakmakende weggeefacties. In 2009 en 2010 konden bijvoorbeeld gratis gele boxershorts via de website besteld worden. Zeeman bracht alleen de verzendkosten in rekening.

 

Bij de start van de permanente webshop herhaalt Zeeman dat trucje. Klanten kunnen gratis een origineel Zeeman-reclameshirt bestellen en betalen slechts de verzendkosten van 4,95 euro voor bestellingen onder de 50 euro. Wie meer bestelt, betaalt dus niets. PostNL bezorgt de orders binnen 48 uur bij de klant.

 

Webshop is 551ste winkel

Zeeman beschouwt Zeemanshop.com als zijn 551e winkel. Voor aankopen via de webshop gelden dezelfde prijzen en service als in de winkels. Online bestelde artikelen kunnen binnen een maand geruild worden of terug gebracht met ‘geld terug’-garantie.

 

Online bestelde artikelen ophalen in de winkel kan voorlopig nog niet. Het online assortiment blijft de komende maanden ook beperkt, hoewel een bescheiden uitbreiding in de planning zit. De webshop staat bovendien los van de bedrijfswebsite, al wordt daar wel verwezen naar de webwinkel.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Whole Foods zorgt mee voor forse omzetstijging bij Amazon

27/10/2017

Het Amerikaanse Amazon heeft in het derde kwartaal opnieuw een forse omzetstijging gekend. Dat was voor een stuk te danken aan Whole Foods, aangezien de omzet van die keten voor het eerst werd meegerekend.

Coolblue lanceert Belgische app

25/10/2017

Coolblue heeft vandaag een app gelanceerd voor de Belgische markt, en dat meteen in het Nederlands én het Frans. Volgens de Nederlandse webshop is de app de snelste manier om bij hen te winkelen. Voorlopig is de app wel enkel beschikbaar voor iOS.

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

Bol.com komt met herhaalservice voor dagelijkse producten

17/10/2017

Webwinkel Bol.com heeft Bespaar Continu gelanceerd, een dienst waarmee klanten bepaalde producten om de zoveel tijd opnieuw aan huis kunnen laten leveren.

Back to top