Meubelmerk Furnified opent pop-up in Brussel

Meubelmerk Furnified opent pop-up in Brussel

Meubelmerk Furnified opent pop-up in Brussel
Furnified

Van 28 april tot en met 28 juni kunnen liefhebbers van Furnified terecht in de Brusselse Sablon-wijk, waar de Belgische meubelketen een pop-upwinkel opent. Daarnaast heeft het merk ook twee vaste showrooms in Antwerpen en in Amsterdam.

 

Betaalbaar vakmanschap

Furnified staat sinds de oprichting in 2015 bekend om zijn authentieke en betaalbare meubels, die het merk verkoopt via de eigen woonwebshop en etaleert in twee showrooms in Antwerpen en Amsterdam. Daar voegt het Belgische meubelmerk nu tijdelijk een pop-upwinkel aan toe in de prestigieuze Brusselse wijk ‘Le Sablon’

 

Furnified werd als online meubelwinkel opgericht door Dimitri De Vocht, die nog steeds betrokken is bij het ontwerp van de meubelcollecties. Alle creaties van het merk kenmerken zich naar eigen zeggen door vakmanschap en een uniek maar betaalbaar design dat in-house tot stand komt: de meubelen worden geproduceerd in kleinschalige ateliers en bereiken de klant rechtstreeks, zonder tussenschakels tussen ontwerp en verzending. Furnified werkt bovendien met gerecupereerde materialen en beperkte oplagen, waardoor de kosten van het magazijn de pan niet uitrijzen. 

 

Liefhebbers van het Belgische merk zijn welkom in de tijdelijke winkel die Furnified vanaf 28 april tot en met 28 juni in Brussel opent.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Blokker ziet Belgische omzet fors dalen en directie afslanken

17/07/2018

De problemen voor Blokker blijven aanhouden: het bestuur wordt verder ingekrompen (van acht naar vijf), net zoals de omzet in de Belgische winkels (-21%). 

Chinese webreus zet aanval op Italië in

11/07/2018

De Chinese webreus JD.com wil gaan uitbreiden naar Italië. Het zou voor de grote rivaal van Alibaba het tweede Europese kantoor op korte tijd betekenen.

Steinhoff in de problemen - en in de uitverkoop?

05/07/2018

Steinhoff, na Ikea het grootste woonwinkelbedrijf ter wereld, heeft dringend geld nodig om een faillissement te vermijden. Een van de concrete pistes is de verkoop van zijn succesvolle keten van kleding en huishoudartikelen Pepco.

H&M breidt Home-collectie uit

03/07/2018

Modegroep H&M breidt het assortiment van H&M Home uit met onder meer meubelen en lampen. In steeds meer winkels komen ook shop-in-shops met het interieurgamma.

Hoe Polette de Zara van de brillen wil worden

25/06/2018

Excentrieke designmonturen voor geen geld, online besteld en rechtstreeks geleverd vanuit de fabriek in China: Polette gaat voor niets minder dan disruptie in de optiekwereld. Het fast-fashion brillenmerk wil de wereld veroveren.

Home24 nieuw succesverhaal voor Rocket Internet

18/06/2018

Investeringsgroep Rocket Internet bracht na Zalando, HelloFresh en Delivery Hero afgelopen vrijdag ook de online meubelwinkel Home24 met succes naar de beurs. Met het opgehaalde geld wil de webshop zijn groei versnellen.