Annemarie Uleman nieuwe algemeen directeur bij Men at Work | RetailDetail

Annemarie Uleman nieuwe algemeen directeur bij Men at Work

Annemarie Uleman nieuwe algemeen directeur bij Men at Work

Kledingketen Men at Work heeft Annemarie Uleman aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Ze gaat op 1 april van start in haar nieuwe functie, waarbij ze Mark Hommelberg opvolgt.

Ook nieuwe creatief directeur

Uleman heeft al heel wat ervaring in de sector: zo was ze zes jaar lang verantwoordelijk voor de groei van de Europese 'casual'-markt bij het Franse Groupe Etam Pret a Porter en van 2012 tot 2016 was ze de eindverantwoordelijke voor Tommy Hilfiger Global Kids. Sinds 2016 is zij werkzaam bij de Varova Fashion Group, het moederbedrijf van Men at Work: daar heeft ze binnen Tumble ’N Dry de bedrijfsprocessen geoptimaliseerd waarmee verdere groei van het merk is neergezet.

 

Op 1 april gaat bovendien Pauline Barendregt aan de slag als creatief directeur bij de Varova Fashion Group. Zij werkte al op projectbasis voor Men at Work en zal ook in haar nieuwe rol nauw blijven samenwerken met Uleman. Van 2000 tot 2010 was Barendregt ook al head of design bij het modemerk G-Star.

 

“De stap van Annemarie Uleman binnen de groep onderstreept de kracht van het Varova Fashion platform. Dat ook Pauline Barendregt er voor heeft gekozen zich aan Varova Fashion te verbinden als Creatief Directeur zegt veel over onze groei en de kansen. We kijken erg uit naar hun samenwerking bij Men At Work”, aldus Maarten Vaessen van Varova Fashion.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.