Annemarie Uleman nieuwe algemeen directeur bij Men at Work

Annemarie Uleman nieuwe algemeen directeur bij Men at Work

Kledingketen Men at Work heeft Annemarie Uleman aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Ze gaat op 1 april van start in haar nieuwe functie, waarbij ze Mark Hommelberg opvolgt.

Ook nieuwe creatief directeur

Uleman heeft al heel wat ervaring in de sector: zo was ze zes jaar lang verantwoordelijk voor de groei van de Europese 'casual'-markt bij het Franse Groupe Etam Pret a Porter en van 2012 tot 2016 was ze de eindverantwoordelijke voor Tommy Hilfiger Global Kids. Sinds 2016 is zij werkzaam bij de Varova Fashion Group, het moederbedrijf van Men at Work: daar heeft ze binnen Tumble ’N Dry de bedrijfsprocessen geoptimaliseerd waarmee verdere groei van het merk is neergezet.

 

Op 1 april gaat bovendien Pauline Barendregt aan de slag als creatief directeur bij de Varova Fashion Group. Zij werkte al op projectbasis voor Men at Work en zal ook in haar nieuwe rol nauw blijven samenwerken met Uleman. Van 2000 tot 2010 was Barendregt ook al head of design bij het modemerk G-Star.

 

“De stap van Annemarie Uleman binnen de groep onderstreept de kracht van het Varova Fashion platform. Dat ook Pauline Barendregt er voor heeft gekozen zich aan Varova Fashion te verbinden als Creatief Directeur zegt veel over onze groei en de kansen. We kijken erg uit naar hun samenwerking bij Men At Work”, aldus Maarten Vaessen van Varova Fashion.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Mango laat klanten muziek in de winkel kiezen

24/03/2017

De Spaanse kledingketen Mango heeft in samenwerking met Shazam een nieuwe applicatie ontwikkeld, waarbij klanten de mogelijkheid krijgen om zelf de muziekkeuze in de winkels te bepalen.

Sterke groei voor modemerk Ted Baker

24/03/2017

Het Britse modemerk Ted Baker heeft mooie resultaten gehaald in het boekjaar 2016. Zowel de omzet als de winst maakten een mooie sprong voorwaarts. De grootste groei voor het merk was te vinden in Noord-Amerika.

Britse Brantano vraagt faillissement aan

24/03/2017

De Britse schoenketen Brantano heeft het faillissement aangevraagd. Nog maar een jaar geleden maakte de keten een doorstart en eerder maakte de keten ook deel uit van de failliete Macintosh Retail Group.

G-Star gaat samenwerking aan met Alibaba

24/03/2017

Het Amsterdamse modemerk G-Star is een strategische handelspartner geworden van het Chinese Alibaba. Concreet wil dat zeggen dat de collecties van het merk voortaan ook verkocht worden op de platformen van de Chinese e-commercereus.

Esprit gaat samenwerking aan met juwelenmaker Versteegh

22/03/2017

Modeketen Esprit heeft een nieuwe samenwerking afgesloten met de Nederlandse juwelenmaker Versteegh, die verschillende accessoires zal leveren voor de winkels van Esprit. De samenwerking gaat van start op 1 juli van dit jaar.

Sterke groei voor Nike in Azië

22/03/2017

In het derde kwartaal van zijn boekjaar heeft het Amerikaanse sportmerk Nike een sterke groei gehaald in Azië. Over de hele lijn was er sprake van een groei van 5%, al voldeed het bedrijf niet helemaal aan de verwachtingen van analisten.

Back to top