App Hunkemöller haalt miljoen downloads | RetailDetail

App Hunkemöller haalt miljoen downloads

App Hunkemöller haalt miljoen downloads

De app van Hunkemöller heeft de kaap van één miljoen downloads gerond. Volgens topman Philip Mountford overtreft dit de verwachtingen.

Instellen voorkeuren geeft relevante aanbiedingen

De app maakt het onder meer makkelijk om lingerie volgens maat, kleur en prijs op te zoeken. Eenmaal de voorkeuren ingesteld, wordt vlot een relevante selectie gemaakt. Bovendien doet de app eveneens suggesties voor een volgende aankoop.

 

Ook in de fysieke winkel is de app handig: dankzij een digitaal loyaliteitsprogramma moeten consumenten hun klantenkaart niet steeds bij hebben. Tevens laat de app toe om in de winkel barcodes aan een product in te scannen om er zo meer informatie over te verkrijgen. Uiteraard is er ook een zoekfunctie om de dichtstbijzijnde winkel te vinden.

 

De app is beschikbaar in het Nederlands, Deens, Duits, Engels, Frans, Spaans, Zweeds voor consumenten uit Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Oostenrijk, Zweden en Denemarken.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Bestseller investeert in About You

20/07/2018

De Deense Bestseller-groep neemt een aanzienlijke participatie in het Duitse modeplatform About You. Een kapitaalverhoging met zo’n 250 miljoen euro moet een verdere groei van de online retailer mogelijk maken.

Burberry ziet 100 miljoen euro in rook opgaan

20/07/2018

Niet iedereen ziet de noodzaak van duurzaamheid in: het Britse modemerk Burberry stookte vorig jaar voor meer dan dertig miljoen euro aan merkproducten op "om te vermijden dat ze in verkeerde handen zouden vallen".

Overnemer voor Belgische winkels Men at Work

20/07/2018

De drie Belgische vestigingen van de failliete modeketen Men at Work en de Antwerpse kledingzaak Fish & Chips zouden een nieuwe eigenaar hebben. Op meer details is het wel nog even wachten…

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).