Barbiepop Tommy x Gigi in de winkelrekken | RetailDetail

Barbiepop Tommy x Gigi in de winkelrekken

Barbiepop Tommy x Gigi in de winkelrekken
Mattel

In februari van dit jaar kreeg supermodel Gigi Hadid de eer om een Barbiepop naar haar gelijkenis te ontvangen. Die werd gemaakt om de samenwerking tussen Hadid en modemerk Tommy Hilfiger te vieren. Nu komt de Barbie ook in de winkelrekken.

Icoon uit popcultuur

De nieuwe pop werd ook in samenwerking met Tommy Hilfiger gemaakt en toont Hadid met een outfit die ze ook droeg toen de eerste capsulecollectie van Tommy x Gigi werd voorgesteld in New York. De pop krijgt een prijs van ongeveer 50 dollar (42 euro) mee en is te koop op de webshops van Tommy Hilfiger en Barbie, en in een aantal flagshipstores van Tommy Hilfiger in Amsterdam, Londen, Parijs, New York en Düsseldorf.

 

“De samenwerking met Gigi en Barbie was een opwindende nieuwe draai aan de geschiedenis van ons merk om samen te werken met iconen uit de popcultuur en onze huidige samenwerking met Gigi”, aldus Tommy Hilfiger volgens WDD.com. “De nieuwste look van de Tommy x Gigi Barbie is de viering van een belangrijk moment in de geschiedenis van de vrouwencollectie van Tommy Hilfiger.”

 

De samenwerking tussen Tommy Hilfiger en Mattel bracht eerder al twee Barbiepoppen van Gigi Hadid voort, maar die waren niet te vinden in de winkels. Ook toen droeg de pop telkens een outfit die door Hadid werd voorgesteld op een show van Tommy Hilfiger.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Uitstel van betaling voor Men At Work

25/06/2018

Multimerkenketen Men At Work heeft van de rechtbank van Oost-Brabant uitstel van betaling gekregen. Er is ook een bewindvoerder aangesteld, die een overnemer moet zoeken. De fysieke winkels blijven voorlopig wel open.

Stevent Men at Work op faillissement af?

22/06/2018

De Nederlandse denim- en streetwearketen Men at Work zit in financiële moeilijkheden: ze sluit haar webshop en ook voor de fysieke winkels dreigt mogelijk de sluiting.

H&M brengt eigen hersteldienst naar winkels

21/06/2018

H&M introduceert een nieuw concept: in de afdeling Take Care van sommige winkels kun je kleren laten herstellen of personaliseren. Zowel in de gloednieuwe winkel in Parijs als in het vlaggenschip in Hamburg is al een hersteldienst te vinden.

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.

Van Haren mag Louboutin-zolen niet met de voeten treden

14/06/2018

Schoenenketen Van Haren mag de rode zolen, waar de Louboutin-hakken voor bekend staan, niet gebruiken. De rode kleur geldt als een merk, zegt het Europese Hof, dat zo de verdediging van Van Haren weerlegt.