Bel&Bo opent deuren in Ring Shopping | RetailDetail

Bel&Bo opent deuren in Ring Shopping

Bel&Bo opent deuren in Ring Shopping

De Belgische modeketen Bel&Bo opent vandaag een nieuwe vestiging in het Ring Shopping Center in Kuurne. Het is het eerste filiaal van de keten in een winkelcentrum. De keten kruipt zo steeds dichter bij de mijlpaal van honderd winkels.

91 winkels en een webshop

Bel&Bo neemt in het Ring Shopping Center zijn intrek in het voormalige pand van Delhaize, waar het een deel van zal overnemen. De nieuwe winkel krijgt zo een oppervlakte van 800 m², waar elk jaar achttien collecties voor heel het gezin zullen worden verkocht.

 

“Ring Shopping Center Kuurne is voor ons een mooie opportuniteit,” zegt CEO Michel Delfosse aan Made in West-Vlaanderen. “Wij zijn ervan overtuigd dat we in België nog veel winkels kunnen openen. Een winkelcentrum is voor ons een primeur, we zijn heel nieuwsgierig naar de resultaten en bovendien zijn we enthousiast om nog eens in de buurt van ons hoofdkantoor te Deerlijk te kunnen vieren.”

 

Bel&Bo bestaat nog maar vijf jaar, maar het kende in die periode al een fikse groei. Met de opening van de winkel in Kuurne telt het bedrijf nu 91 winkels en een eigen webshop.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.