Belloya opent filiaal in Stadshart Amstelveen | RetailDetail

Belloya opent filiaal in Stadshart Amstelveen

Belloya opent filiaal in Stadshart Amstelveen

Modeketen Belloya heeft een nieuwe vestiging geopend in Stadshart Amstelveen. De keten voor dames met grote maten is één van de vele nieuwe huurders die in het najaar van 2016 de deuren openen in het winkelcentrum.

Completer winkelaanbod

Belloya verkoopt als keten kleding gaande van het basisassortiment tot kleding voor een avondje uit, aangevuld met een ruim aanbod accessoires. “De komst van Belloya naar Stadshart Amstelveen zorgt voor een nog completer winkelaanbod. Vooral de mix van grote ketens en kleinere speciaalzaken zoals Belloya maken Stadshart Amstelveen uniek in de regio. Met de komst van Belloya spelen wij in op behoeften van onze bezoekers. Op onze Facebook pagina werd bijvoorbeeld regelmatig gevraagd om winkels waar men grotere maten kan vinden”, aldus manager Ben Verheijen.

 

Bij Stadshart Amstelveen worden de laatste maanden heel wat vernieuwingen doorgevoerd. Er wordt gewerkt aan de overdekte Rembrandtpassage en er komt een facelift van het Stadsplein. In de tweede helft van 2016 kwamen er ook een aantal nieuwe huurders, met merken als N.Z.A., Sport 2000, We Are Labels en Clarks.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.