Bezorger Josh V. wacht terwijl klant kleding past | RetailDetail

Bezorger Josh V. wacht terwijl klant kleding past

Bezorger Josh V. wacht terwijl klant kleding past

Modemerk Josh V. heeft de opties op zijn webwinkel uitgebreid met enkele opvallende diensten: zo kunnen bestellingen al binnen drie uur aan huis geleverd worden en zal de bezorger zelfs wachten, terwijl de klant de kleding past.

Verschillende maten

Klanten die nu online een bestelling plaatsen bij Josh V. kunnen kiezen tussen drie bezorgopties: standaard, 'special delivery' en 'deluxe delivery.' Bij die eerste optie wordt de bestelling gratis aan huis geleverd binnen drie werkdagen. Aan "speciaal" hangt een prijskaartje van twaalf euro, maar in ruil staat de bezorger al binnen drie uur met het pakketje aan de deur.

 

Is dat nog niet genoeg, kunnen klanten die meer opties willen twintig euro neertellen voor een 'luxe' levering. Daarbij wordt het pakje binnen drie uur geleverd en worden de kledingstukken in meerdere maten aangeboden. De klant krijgt dan twintig minuten de tijd om de juiste maat uit te kiezen, terwijl de chauffeur in de auto wacht. Kledingstukken die niet de juiste maat hebben of die niet voldoen aan de verwachtingen van de klant, worden gewoon terug meegenomen. Retourneren is dus niet meer nodig.

 

Om de bezorging nog wat extra uitstraling te geven, komt de bezorger strak in het pak aan de deur bij zowel special delivery als deluxe delivery. Die twee diensten zijn wel nog niet in heel Nederland beschikbaar: enkel in Amsterdam, Duivendrecht, Diemen en Amstelveen kunnen consumenten de chauffeur naar zich laten komen. Bovendien moeten de bestellingen tussen 10u en 15u geplaatst worden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Amazon Prime Day zorgt dit jaar voor spektakel en controverse

17/07/2018

Amazon Prime-leden vieren vandaag het jaarlijkse kortingenevenement Prime Day. De controversiële shopfeestdag wordt steeds grootser: Amazon startte het koopfestival met heuse muziekoptredens en ook concurrerende retailers pakken inmiddels met stuntprijzen uit.

Bol.com gaat distributiecentrum verdubbelen

16/07/2018

Minder dan een jaar na de officiële opening barst het distributiecentrum van bol.com in Waalwijk al uit zijn voegen. Begin 2019 beginnen uitbreidingswerken die een verdubbeling van de oppervlakte met zich meebrengen.

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

Eerste gezonde eetmuur in Amsterdam

13/07/2018

Eind augustus opent in de Kinkerstraat van Amsterdam de Health Food Wall. Goed nieuws voor de liefhebbers van gezonde voeding die een salade boven een kroket verkiezen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).