Bjorn Borg verkoopt vanuit automaat | RetailDetail

Bjorn Borg verkoopt vanuit automaat

Bjorn Borg verkoopt vanuit automaat
Björn Borg heeft de vernieuwde winkel in het centrum van Eindhoven voorzien van een automaat aan de buitenkant. Hier kunnen klanten buiten de openingstijden een ingeblikte boxershort van het merk kopen.

De winkel in Eindhoven staat midden in het uitgaansgebied. "Eindhoven is een echte uitgaansstad en daarom leek het ons leuk om een boxershortautomaat neer te zetten", zegt retail director Rik Kolb van Björn Borg tegen Fashion United. "Als je onverwachts besluit om niet thuis te slapen of je een verjaardag hebt en iets anders wilt geven dan een bloemetje van een tankstation, dan kun je langs de automaat lopen."

 

De vernieuwing van de winkel past in een programma van het Zweedse merk, waarbij een deel van de Nederlandse winkels van een vernieuwde uitstraling wordt voorzien. Deze kan per locatie verschillen. Zo ziet de vestiging in Amsterdam eruit als een kruidenierswinkel, inclusief het afrekenen op gewicht. Dit jaar worden nog verschillende andere winkels van een concept voorzien. De Björn Borg-stores zijn sinds vorig jaar weer in handen van het moederbedrijf.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Failliet modemerk Supertrash krijgt doorstart(je)

19/04/2018

Supertrash, het failliete modemerk van de Nederlandse tv-personality Olcay Gülsen, krijgt dan toch een doorstart - zij het heel voorzichtig.

Omzet- en winstalarm bij lingeriegroep Van de Velde

19/04/2018

De Oost-Vlaamse lingeriegroep Van de Velde (bekend van merken als Marie Jo en PrimaDonna en eigenaar van lingerieketens Rigby & Peller en Lincherie) heeft het knap lastig: voor dit jaar rekent de groep niet langer op omzetgroei.

Monki laat 'influencers' geld verdienen

16/04/2018

H&M-dochter Monki gaat aan de slag met 'influencers': het modelabel lanceert een wereldwijd programma waarmee socialemediafiguren geld kunnen verdienen als via hen kleding wordt verkocht.

Franse modeketen Naf Naf in Chinese handen

12/04/2018

Naf Naf, de Franse modeketen uit de Vivarte-groep, krijgt een nieuwe eigenaar. Een Chinees consortium onder leiding van modegroep La Chapelle legt 52 miljoen euro op tafel.

French Connection verkoopt Toast aan Bestseller-groep

10/04/2018

De Britse moderetailer French Connection, bekend van het opschrift FCUK, verkoopt haar dochtermerk Toast aan de Deense kledinggroep Bestseller, de groep achter labels zoals Vero Moda en Jack & Jones.

Aldi de stijlgoeroe? Aldi Süd geeft modeadvies op inspiratieplatform

09/04/2018

Discountketen Aldi Süd ontpopt zich tot lifestyle-partner met de lancering van een nieuwe inspiratiewebsite, waar mensen alles van recepten over tuintips tot zelfs mode-advies kunnen vinden.