Dany-May opent pop-up op Hopland | RetailDetail

Dany-May opent pop-up op Hopland

Dany-May opent pop-up op Hopland

Modemerk Dany-May heeft besloten om een pop-upwinkel te openen op Hopland, in de buurt van de Stadsfeestzaal, om zijn klanten tijdens de werken aan de Antwerpse Leien nog goed te kunnen bedienen.

Proefproject

Dany-May heeft al een boetiek op de hoek van de Quellinstraat en de Maria-Theresialei in Antwerpen, maar die is momenteel moeilijk bereikbaar vanwege de werken op de Leien. Daarom wordt er momenteel al een 'mid-season sale' gehouden en krijgen klanten er hun parkeerticket van het naburige Q-Park terugbetaald.

 

Daarnaast heeft het besloten om een deel van zijn collectie over te brengen naar een tijdelijke winkel achter de hoek. Ook daar zullen de producten tegen korting worden aangeboden. Dany-May ziet de winkel ook als een proefproject om te bekijken of er nog groeimogelijkheden zijn voor het merk in de stad.

 

Naast de boetiek in de Quellinstraat en de pop-upwinkel in de buurt van de Stadsfeestzaal is Dany-May ook te vinden met een permanent filiaal op Hopland, waar het enkel de mannencollecties verkoopt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Stevent Men at Work op faillissement af?

22/06/2018

De Nederlandse denim- en streetwearketen Men at Work zit in financiële moeilijkheden: ze sluit haar webshop en ook voor de fysieke winkels dreigt mogelijk de sluiting.

H&M brengt eigen hersteldienst naar winkels

21/06/2018

H&M introduceert een nieuw concept: in de afdeling Take Care van sommige winkels kun je kleren laten herstellen of personaliseren. Zowel in de gloednieuwe winkel in Parijs als in het vlaggenschip in Hamburg is al een hersteldienst te vinden.

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.

Van Haren mag Louboutin-zolen niet met de voeten treden

14/06/2018

Schoenenketen Van Haren mag de rode zolen, waar de Louboutin-hakken voor bekend staan, niet gebruiken. De rode kleur geldt als een merk, zegt het Europese Hof, dat zo de verdediging van Van Haren weerlegt.

Supertrash na nog geen twee maanden alweer doorverkocht

14/06/2018

Nog geen twee maanden nadat het failliete kledinglabel Supertrash was gekocht door een investeerdersgroep, is het geesteskind van Olcay Gulsen alweer doorverkocht. De merkrechten zijn nu in handen van Unlimited Footwear Group.