De Bijenkorf start met "Online only"-assortiment schoenen

De Bijenkorf start met "Online only"-assortiment schoenen

De Bijenkorf heeft zijn schoenenaanbod verruimd met tientallen merken die niet te verkrijgen zijn in de twaalf bakstenen filialen van de keten, maar exclusief te koop zijn via de website.

50 nieuwe merken "Online only"

"Dit seizoen is de schoenencollectie uitgebreid met vijftig nieuwe merken, alleen online verkrijgbaar", meldt de nieuwsbrief van De Bijenkorf. Die merken zijn niet van de minste, met grote kleppers als Converse, DKNY, Geox, Giorgio, Lacoste, Nike, Puma of Timberland. Alles samen gaat het om ruim 300 modellen die exclusief online te koop worden aangeboden. Om het nieuwe initiatief te promoten, hoeft de internetklant tot en met 12 september geen verzendingskosten te betalen.

 

Met dit "online only"-schoenenassortiment is De Bijenkorf overigens niet aan zijn proefstuk toe: eerder introduceerde het ook al een "online only"-damesmodelijn. De Bijenkorf, eigendom van het Britse Selfridges, is volop bezig zijn internetverkoop aan te zwengelenBegin deze maand lanceerde de warenhuisketen nog een nieuwe 'app' voor iPhone, Android en iPad, die klanten de kans geeft om rechtstreeks vanuit die 'app' hun mobiele aankopen te verrichten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Winst blijft net onder verwachtingen bij Zalando

17/01/2018

De Duitse modewebshop Zalando is het voorbije boekjaar met bijna een kwart gegroeid, terwijl ook de bedrijfswinst met bijna 5% steeg. Dat laatste was wel net onder de verwachtingen van Zalando zelf.

Yoox Net-a-Porter haalt recordomzet in 2017

16/01/2018

Online retailer Yoox Net-a-Porter (YNAP) heeft in 2017 een recordomzet gehaald van meer dan 2 miljard euro. Dat is een groei van meer dan 10% ten opzichte van een jaar eerder, toen die grens net niet werd gehaald.

Hugo Boss haalt groeidoelen in 2017

16/01/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss heeft in 2017 zijn doelen weten te behalen, onder andere dankzij een sterke groei in het vierde kwartaal. Voor het volledige boekjaar ging de omzet voor wisselkoersen met 3% de hoogte in.

Eigenaars C&A denken aan verkoop aan Chinese investeerders

15/01/2018

De Nederlandse familie Brenninkmeijer bekijkt volgens het Duitse weekblad Der Spiegel de mogelijkheid om kledingketen C&A van de hand te doen. Daarbij komt het bedrijf mogelijk in Chinese handen.

Gucci opent restaurant en museum in Firenze

12/01/2018

Modemerk Gucci heeft in Firenze een museum en een restaurant voor vijftig personen geopend. Driesterrenchef Massimo Bottura zal daar de klanten voorzien van hoogstaande maaltijden.

Kering geeft controle over Puma af

12/01/2018

De Franse luxegroep Kering gaat 70% van de aandelen van het Duitse sportmerk Puma van de hand doen. Het wil zich voortaan immers enkel nog focussen op de luxemerken en Puma past niet meer in het plaatje.

Back to top