De Bijenkorf start met "Online only"-assortiment schoenen

De Bijenkorf start met "Online only"-assortiment schoenen

De Bijenkorf heeft zijn schoenenaanbod verruimd met tientallen merken die niet te verkrijgen zijn in de twaalf bakstenen filialen van de keten, maar exclusief te koop zijn via de website.

50 nieuwe merken "Online only"

"Dit seizoen is de schoenencollectie uitgebreid met vijftig nieuwe merken, alleen online verkrijgbaar", meldt de nieuwsbrief van De Bijenkorf. Die merken zijn niet van de minste, met grote kleppers als Converse, DKNY, Geox, Giorgio, Lacoste, Nike, Puma of Timberland. Alles samen gaat het om ruim 300 modellen die exclusief online te koop worden aangeboden. Om het nieuwe initiatief te promoten, hoeft de internetklant tot en met 12 september geen verzendingskosten te betalen.

 

Met dit "online only"-schoenenassortiment is De Bijenkorf overigens niet aan zijn proefstuk toe: eerder introduceerde het ook al een "online only"-damesmodelijn. De Bijenkorf, eigendom van het Britse Selfridges, is volop bezig zijn internetverkoop aan te zwengelenBegin deze maand lanceerde de warenhuisketen nog een nieuwe 'app' voor iPhone, Android en iPad, die klanten de kans geeft om rechtstreeks vanuit die 'app' hun mobiele aankopen te verrichten.

Tags: