De Bijenkorf start met "Online only"-assortiment schoenen | RetailDetail

De Bijenkorf start met "Online only"-assortiment schoenen

De Bijenkorf start met "Online only"-assortiment schoenen

De Bijenkorf heeft zijn schoenenaanbod verruimd met tientallen merken die niet te verkrijgen zijn in de twaalf bakstenen filialen van de keten, maar exclusief te koop zijn via de website.

50 nieuwe merken "Online only"

"Dit seizoen is de schoenencollectie uitgebreid met vijftig nieuwe merken, alleen online verkrijgbaar", meldt de nieuwsbrief van De Bijenkorf. Die merken zijn niet van de minste, met grote kleppers als Converse, DKNY, Geox, Giorgio, Lacoste, Nike, Puma of Timberland. Alles samen gaat het om ruim 300 modellen die exclusief online te koop worden aangeboden. Om het nieuwe initiatief te promoten, hoeft de internetklant tot en met 12 september geen verzendingskosten te betalen.

 

Met dit "online only"-schoenenassortiment is De Bijenkorf overigens niet aan zijn proefstuk toe: eerder introduceerde het ook al een "online only"-damesmodelijn. De Bijenkorf, eigendom van het Britse Selfridges, is volop bezig zijn internetverkoop aan te zwengelenBegin deze maand lanceerde de warenhuisketen nog een nieuwe 'app' voor iPhone, Android en iPad, die klanten de kans geeft om rechtstreeks vanuit die 'app' hun mobiele aankopen te verrichten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Manfield opent eerste Belgische winkel in Antwerpen

25/05/2018

De eerste Belgische winkel van het Nederlandse schoenenmerk Manfield is open. In de Stadsfeestzaal in Antwerpen vinden klanten het nieuwste winkelconcept van het merk, waarin luxe en merkbeleving centraal staan.

Isabel Marant opent eerste winkel in Nederland

24/05/2018

Modemerk Isabel Marant heeft de deuren geopend van een eerste Nederlandse boetiek in Amsterdam. De winkel is te vinden in de P.C. Hooftstraat, in het pand waar vroeger McGregor zat.

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.