Esprit lanceert nieuw concept in Amsterdam | RetailDetail

Esprit lanceert nieuw concept in Amsterdam

Esprit lanceert nieuw concept in Amsterdam

Modeketen Esprit heeft in de Amsterdamse Kalverstraat de eerste vestiging van haar nieuwe concept every.day.counts geopend. Als het pilootproject een succes is, dan kunnen andere steden zoals Antwerpen en Berlijn snel volgen.

Minimalisme

De collectie van every.day.counts telt ongeveer 150 stukken, die in prijs variëren van 19 tot 170 euro. De winkel van 160 m² heeft een minimalistische en industriële look met een Scandinavische flair. Naast denim en knitwear verkoopt every.day.counts ook heel wat accessoires, waaronder oordopjes en telefooncovers.

 

Het merk every.day.counts wordt geleid door Armin Broger, die in 2012 Esprit vervoegde na het verlaten van jeansmerk Levi's, en Rosey Cortazzi, die bij Nike en Levi's werkte voor ze in 2011 bij Esprit kwam.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.