Fendi opent pop-upwinkel in Harrods | RetailDetail

Fendi opent pop-upwinkel in Harrods

Fendi opent pop-upwinkel in Harrods

Het Italiaanse Fendi heeft onder de naam Fendi Fun een pop-upwinkel geopend in het Britse luxewarenhuis Harrods. De winkel zal tot het einde van deze maand open blijven.

Pop-up als arcadehal

Met Fendi Fun wil Fendi zich van zijn meest speelse kant laten zien. Dat laat zich niet allen zien in het aangeboden assortiment, maar ook in de aankleding van de pop-upwinkel. De winkel is immers aangekleed als een arcadehal, waarbij de producten zijn opgesteld in de typische grijpkasten die terug te vinden zijn op de kermis.

 

Ook de nieuwste collectie handtassen van Fendi, By the Way, is te vinden in de winkel. Die kunnen bij een schietkraam gepersonaliseerd worden met de initialen van de klant.

 

Het Italiaanse merk Fendi is onderdeel van het luxeconcern LVMH en werd in 1925 opgericht. Momenteel heeft het meer dan 100 winkels wereldwijd. Fendi is vooral bekend vanwege zijn handtassen, maar verkoopt ook uurwerken, schrijfgerief en brilmonturen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.