Forever 21 opent tweede filiaal in Nederland | RetailDetail

Forever 21 opent tweede filiaal in Nederland

Forever 21 opent tweede filiaal in Nederland

De Amerikaanse modeketen Forever 21 opent deze zomer een nieuw filiaal in de Koopgoot in Rotterdam. Het tekende daarvoor een huurcontract van een nieuw winkelpand. Het wordt de tweede winkel van de keten in Nederland.

Winkelnetwerk uitbreiden

De winkeloppervlakte van het nieuwe pand is 1.712 vierkante meter en het bevindt zich in de gerenoveerde passage van de Koopgoot die leidt naar de Beursgallery.


De eerste winkel van Forever 21 in Nederland opende ongeveer een jaar geleden in Amsterdam aan de Kalverstraat. Onlangs liet Forever 21 nog verstaan dat het op zoek was naar locaties in de Randstad om het winkelnetwerk in Nederland verder uit te breiden.


De keten is naast Nederland nog te vinden in acht andere Europese landen, waaronder het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, België en Frankrijk. Om de logistieke kant van het bedrijf te verbeteren wil Forever 21 ook in die andere landen zijn winkelbestand nog uitbreiden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.