Guess opent flagshipstore in Amsterdam | RetailDetail

Guess opent flagshipstore in Amsterdam

Guess opent flagshipstore in Amsterdam

Het modemerk Guess is sinds donderdag actief in Nederland met een winkel waarin schoenen en accessoires centraal staan. De vestiging aan de Heiligeweg, in het centrum van Amsterdam, is een primeur voor de Benelux.

Bekend gezicht op opening

De winkel heeft een oppervlakte van vijftig vierkante meter en beschikt over het complete assortiment schoenen, tassen en andere accessoires van het in 1981 opgerichte merk. Het Nederlandse model Marvy Rieder, dat figureert in de huidige campagne van Guess, kreeg de eer de winkel te openen.

 

De nieuwe winkel is het resultaat van de samenwerking tussen het modemerk en de zussen Angelique en Willemien Vos, die al ruim acht jaar aan de gang is. Niet alleen de reguliere lijnen van Guess, maar ook de exclusieve schoenenlijn van Guess by Marciano zal er aangeleverd worden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.