Hilfiger Denim Store met nieuw concept opent in Amsterdam | RetailDetail

Hilfiger Denim Store met nieuw concept opent in Amsterdam

Hilfiger Denim Store met nieuw concept opent in Amsterdam

De Tommy Hilfiger Group heeft in de Kalverstraat in Amsterdam een Hilfiger Denim Store geopend. Die werd ingericht volgens het nieuwe concept, waarbij een industriële look wordt gecombineerd met chic meubilair.

"Ode aan erfgoed"

Dat nieuwe concept "zal in Hilfiger Denim Stores in heel Europa zal worden gepresenteerd," vertelt Tommy Hilfiger. "We hebben ons laten inspireren door de industriële sfeer van een tot loft omgebouwde fabriek in New York, en onze collecties worden door de persoonlijk geselecteerde installaties overzichtelijk geëtaleerd. Het concept is een ode aan ons unieke, jonge erfgoed."

 

De winkel heeft een oppervlakte van 190 m² en verkoopt collecties van Hilfiger Denim voor mannen en vrouwen, alsook schoenen en accessoires. In het midden van de winkel is ook een koffiebar te vinden en zijn er tablets waarmee klanten online kunnen winkelen.

 

Tommy Hilfiger heeft wereldwijd meer dan 1.450 winkels in 90 landen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.