H&M opent cadeauwinkel in Amsterdam | RetailDetail

H&M opent cadeauwinkel in Amsterdam

H&M opent cadeauwinkel in Amsterdam

De Zweedse modeketen H&M heeft maandag in de Kalvertoren in Amsterdam een cadeauwinkel geopend. Het betreft een zogenoemde pop-upstore, een tijdelijke winkel, die alleen in de maanden november en december geopend zal zijn. 

Klanten kunnen er terecht voor accessoires, cosmetica, feestkleding en interieuraccessoires.Dat meldt Fashion United. De tijdelijke winkel bevindt zich naast het bestaande filiaal van de modegigant in de Kalvertoren en is 160 vierkante meter groot. De ruimte was al in het bezit van H&M en wordt komend voorjaar aan de bestaande winkel toegevoegd.Het fenomeen van pop-upstores wint al enkele jaren aan populariteit. De tijdelijke winkels kunnen onder meer worden gebruikt voor de promotie van speciale collecties, voor het organiseren van een voorverkoop of om een merk onder de aandacht van het publiek te brengen. Door de toenemende leegstand in de binnensteden is er voldoende ruimte voor deze winkels.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Isabel Marant opent eerste winkel in Nederland

24/05/2018

Modemerk Isabel Marant heeft de deuren geopend van een eerste Nederlandse boetiek in Amsterdam. De winkel is te vinden in de P.C. Hooftstraat, in het pand waar vroeger McGregor zat.

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.