Honest by opent flagshipstore in Antwerpen

Honest by opent flagshipstore in Antwerpen

Honest by opent flagshipstore in Antwerpen

Modemerk Honest by van ontwerper Bruno Pieters gaat in december een eigen winkel openen in Antwerpen.

Volledige transparantie

In de winkel zullen de collecties van Honest by en samenwerkingen met andere ontwerpers verkocht worden. Honest by wil als merk volledig transparant zijn naar zijn klant: op de website is een lijst te vinden met alle prijzen van de verschillende onderdelen. Bovendien wordt elk kledingstuk op een ethisch en ecologisch verantwoorde wijze geproduceerd. Een deel van de opbrengst van de verkoop wordt dan weer afgestaan aan het goede doel.

 

Bruno Pieters lanceerde Honest by begin 2012, nadat hij eerder twee jaar uit de mode-industrie was verdwenen. Daarvoor was hij onder andere aan de slag als artistiek directeur bij Hugo by Hugo Boss.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Stevent Men at Work op faillissement af?

22/06/2018

De Nederlandse denim- en streetwearketen Men at Work zit in financiële moeilijkheden: ze sluit haar webshop en ook voor de fysieke winkels dreigt mogelijk de sluiting.

H&M brengt eigen hersteldienst naar winkels

21/06/2018

H&M introduceert een nieuw concept: in de afdeling Take Care van sommige winkels kun je kleren laten herstellen of personaliseren. Zowel in de gloednieuwe winkel in Parijs als in het vlaggenschip in Hamburg is al een hersteldienst te vinden.

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.

Van Haren mag Louboutin-zolen niet met de voeten treden

14/06/2018

Schoenenketen Van Haren mag de rode zolen, waar de Louboutin-hakken voor bekend staan, niet gebruiken. De rode kleur geldt als een merk, zegt het Europese Hof, dat zo de verdediging van Van Haren weerlegt.

Supertrash na nog geen twee maanden alweer doorverkocht

14/06/2018

Nog geen twee maanden nadat het failliete kledinglabel Supertrash was gekocht door een investeerdersgroep, is het geesteskind van Olcay Gulsen alweer doorverkocht. De merkrechten zijn nu in handen van Unlimited Footwear Group.