Hunkemöller levert binnen twee uur aan de deur | RetailDetail

Hunkemöller levert binnen twee uur aan de deur

Hunkemöller levert binnen twee uur aan de deur
Hunkemöller

Lingerieketen Hunkemöller biedt in aanloop naar de feestdagen een deel van zijn klanten een nieuwe service. Wie binnen de ring van Amsterdam of Antwerpen woont, kan zijn aankoop immers binnen twee uur laten leveren.

Parcify

Klanten die hun bestellingen online plaatsen en binnen de juiste regio wonen, krijgen minstens tot het einde van het jaar de mogelijkheid om hun bestelling binnen twee uur geleverd te krijgen. Daarnaast kunnen klanten uit die binnensteden, die in de flagshipstores in Amsterdam of Antwerpen shoppen, voortaan binnen twee uur hun aankoop aan huis laten leveren, zodat ze er niet mee moeten sleuren terwijl ze de rest van hun kerstaankopen doen. Daarvoor moeten ze wel binnen de juiste regio verblijven. De verzending kost wel 9,95 euro per levering. Klanten kunnen er ook voor kiezen om de aankopen tot vijf dagen later te ontvangen.

 

Voor de levering werkt Hunkemöller samen met de fietskoeriers van Parcify. De nieuwe services zijn minstens tot 31 december beschikbaar: daarna zal Hunkemöller bekijken of ze een langer leven beschoren zijn.

 

Hunkemöller is niet de eerste keten die een soortgelijke service lanceert: zo is het bij Vanden Borre al mogelijk om online bestellingen na 30 minuten af te halen in een winkel naar keuze, en levert de Antwerpse Carrefour Market Groenplaats aankopen uit de winkel binnen een uur met de hulp van fietskoeriers aan huis.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Retailhub x Living Tomorrow: Nieuwe innovatieworkshops op maat

17/07/2018

Wat worden de megatrends van morgen en hoe ziet je strategie er best uit? Neem een frisse innovatiestart met de workshops van retailhub en Living Tomorrow: een gezonde mix van plezier, ontspanning en topeducatie op maat van je bedrijf.

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

Eerste gezonde eetmuur in Amsterdam

13/07/2018

Eind augustus opent in de Kinkerstraat van Amsterdam de Health Food Wall. Goed nieuws voor de liefhebbers van gezonde voeding die een salade boven een kroket verkiezen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).

Wibra blijft in de verdrukking

10/07/2018

Kledingdiscountketen Wibra heeft in 2017 een flinke winst- en omzetdaling moeten toestaan in zijn Belgische winkels. De omzet zakte met 7% naar 61,7 miljoen euro, de winst kreeg een oplawaai en donderde van 6,5 naar 0,5 miljoen euro.