JeansOnline komt met razendsnelle retouroplossing | RetailDetail

JeansOnline komt met razendsnelle retouroplossing

JeansOnline komt met razendsnelle retouroplossing

JeansOnline zegt met een primeur op de proppen te komen met hun 'Easy Fit & Return': klanten krijgen bij levering van hun bestelling een kwartier de tijd om het kledingstuk te passen. Indien ze niet tevreden zijn, neemt de koerier het pakje gewoon terug mee.

Koerier komt na kwartier terug

Wanneer klanten hun bestelling plaatsen, moeten ze een tijdvak van drie uur aanwijzen. In die periode kunnen ze hun bestelling verwachten. Een half uur tot een uur voor de koerier arriveert, worden ze nog eens verwittigd per sms. Vervolgens kunnen klanten hun bestelling passen en een kwartier later komt de koerier terug om te kijken of alles naar wens is en om desgevallend kledingstukken onmiddellijk mee in retour te nemen.

 

De dienst is niet gratis en enkel beschikbaar op werkdagen. Vervoerder Dynalogic levert de pakjes aan huis tegen een prijs van 19,95 euro voor orders tot 125 euro en 9,95 euro voor bestellingen tussen 125 euro en 250 euro. Bij grotere bestellingen is de dienst wel gratis.

 

JeansOnline heeft naast Easy Fit & Return ook nog de dienst Wear it Today, waarbij bestellingen die voor 14u geplaatst zijn dezelfde dag nog worden geleverd, tegen een meerkost van 19,95 euro. Daarnaast biedt JeansOnline sinds kort ook een online laagsteprijsgarantie.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.

Van Haren mag Louboutin-zolen niet met de voeten treden

14/06/2018

Schoenenketen Van Haren mag de rode zolen, waar de Louboutin-hakken voor bekend staan, niet gebruiken. De rode kleur geldt als een merk, zegt het Europese Hof, dat zo de verdediging van Van Haren weerlegt.

Supertrash na nog geen twee maanden alweer doorverkocht

14/06/2018

Nog geen twee maanden nadat het failliete kledinglabel Supertrash was gekocht door een investeerdersgroep, is het geesteskind van Olcay Gulsen alweer doorverkocht. De merkrechten zijn nu in handen van Unlimited Footwear Group.

Moederbedrijf Brantano wil snel naar Brusselse beurs

13/06/2018

FNG Group zou al tegen midden juli op de Brusselse beurs willen noteren. Daarbij hoopt het een fors bedrag vers geld op te halen om te investeren in de verdere ombouw en expansie van Brantano.  

De smartphone kiest jouw cadeaus op Zalando

06/06/2018

Je smartphone vragen om een cadeautje te zoeken op Zalando, het kan vanaf dit najaar. Zalando en Google werken samen aan een chatbot voor de virtuele Google Assistant, die in elke Android-smartphone zit. De bot helpt je cadeaus kiezen.