Karen Hellemans nieuwe marketingdirecteur bij JBC

Karen Hellemans nieuwe marketingdirecteur bij JBC

Karen Hellemans nieuwe marketingdirecteur bij JBC

De Belgische modeketen JBC heeft met Karen Hellemans een nieuwe marketingdirecteur binnengehaald. Ze komt over van De Persgroep, waar ze nog maar een jaar aan de slag was als magazinedirecteur.

Ervaring bij Sanoma en De Persgroep

Hellemans maakte het nieuws zelf bekend op haar facebookaccount en zal vanaf 1 september aan de slag gaan bij JBC. “Kobbegem ligt me net te ver. 1 september begin ik met veel goesting bij JBC als CMO”, schrijft ze op haar pagina.

 

Voor ze aan de slag ging bij De Persgroep Publishing, de Belgische uitgeeftak van De Persgroep, was Hellemans in dienst bij Sanoma. Dat bedrijf verliet ze nadat het een heel pak magazines verkocht aan De Persgroep. Bij De Persgroep was ze tot nu toe verantwoordelijk voor Story, TeVe-Blad en Vitaya, drie magazines die werden overgenomen van Sanoma, en voor alle andere magazines die de groep toen al in handen had, zoals Dag Allemaal.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Bestseller investeert in About You

20/07/2018

De Deense Bestseller-groep neemt een aanzienlijke participatie in het Duitse modeplatform About You. Een kapitaalverhoging met zo’n 250 miljoen euro moet een verdere groei van de online retailer mogelijk maken.

Burberry ziet 100 miljoen euro in rook opgaan

20/07/2018

Niet iedereen ziet de noodzaak van duurzaamheid in: het Britse modemerk Burberry stookte vorig jaar voor meer dan dertig miljoen euro aan merkproducten op "om te vermijden dat ze in verkeerde handen zouden vallen".

Overnemer voor Belgische winkels Men at Work

20/07/2018

De drie Belgische vestigingen van de failliete modeketen Men at Work en de Antwerpse kledingzaak Fish & Chips zouden een nieuwe eigenaar hebben. Op meer details is het wel nog even wachten…

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).