Kindermodemerk Tumble ’n Dry heeft nieuwe CEO | RetailDetail

Kindermodemerk Tumble ’n Dry heeft nieuwe CEO

Kindermodemerk Tumble ’n Dry heeft nieuwe CEO

Het Nederlandse kinderkledingmerk Tumble ’n Dry heeft met Leonie Grunder een nieuwe CEO aangesteld. Zij neemt de fakkel over van Petra Vos, die besloten heeft het modebedrijf te verlaten.

 

Verdubbelde omzet

“Wij betreuren het vertrek van Petra, maar willen haar danken voor haar werk, passie en leiderschap waarmee zij de afgelopen jaren, in roerige tijden, het merk een sterke plek in het retaillandschap heeft weten te geven”, zegt Jop Pollman van moederbedrijf Brand Retail Group volgens FashionUnited. Onder leiding van Vos is Tumble ’n Dry omgevormd van een wholesalemerk naar een omnichannelonderneming, met tien winkels en een eigen webshop. De omzet werd ten opzichte van vier jaar geleden ook verdubbeld.

 

Gunder was voorheen algemeen directeur bij Mees Fashion en neemt die rol nu ook op bij Tumble ’n Dry: “Grunders ervaring in retail en e-commerce en haar achtergrond als ondernemer sluiten goed aan op de behoeftes van Tumble ’n Dry", stelt het bedrijf. De taken van Vos op vlak van logistiek, customer support, HR en ICT worden dan weer overgenomen door financieel directeur Xander Kooij.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Manfield opent eerste Belgische winkel in Antwerpen

25/05/2018

De eerste Belgische winkel van het Nederlandse schoenenmerk Manfield is open. In de Stadsfeestzaal in Antwerpen vinden klanten het nieuwste winkelconcept van het merk, waarin luxe en merkbeleving centraal staan.

Isabel Marant opent eerste winkel in Nederland

24/05/2018

Modemerk Isabel Marant heeft de deuren geopend van een eerste Nederlandse boetiek in Amsterdam. De winkel is te vinden in de P.C. Hooftstraat, in het pand waar vroeger McGregor zat.

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.