Kledingketen Noba vernieuwt winkels | RetailDetail

Kledingketen Noba vernieuwt winkels

Kledingketen Noba vernieuwt winkels
Facebook

Modeketen Noba is zijn winkels aan het vernieuwen: de vestiging in het Limburgse Bilzen werd al vernieuwd en dit jaar moet ook de winkel in Zandhoven aangepakt worden. Zo wil de keten een jonger publiek aantrekken.

Keten voor alle leeftijden

Bij veertigplussers doet de naam een belletje rinkelen, maar bij jonge dertigers is dat minder het geval. “Daar moesten we iets aan doen, want we zijn een kledingketen voor alle leeftijden”, zegt zaakvoerster Kim Casterman aan Made in Kempen.

 

In 2016 werd het nieuwe concept bij de start van het winterseizoen geïntroduceerd in Bilzen, de winkel in Zandhoven krijgt binnenkort dezelfde behandeling. Daar staat de opening gepland voor in september. Naast die twee vestigingen heeft Noba ook nog winkels in Bree, Hasselt en Tielt-Winge.

 

Daarnaast heeft Noba sinds kort ook een samenwerking afgesloten met het Hasseltse communicatiebureau Expliciet. “Je winkel vernieuwen is natuurlijk één ding. Dat jonger publiek naar hier krijgen, is een ander paar mouwen. Ook onze manier van communiceren moest dus anders. Jonger en origineler, maar zonder ons huidige publiek uit het oog te verliezen.”

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Stevent Men at Work op faillissement af?

22/06/2018

De Nederlandse denim- en streetwearketen Men at Work zit in financiële moeilijkheden: ze sluit haar webshop en ook voor de fysieke winkels dreigt mogelijk de sluiting.

H&M brengt eigen hersteldienst naar winkels

21/06/2018

H&M introduceert een nieuw concept: in de afdeling Take Care van sommige winkels kun je kleren laten herstellen of personaliseren. Zowel in de gloednieuwe winkel in Parijs als in het vlaggenschip in Hamburg is al een hersteldienst te vinden.

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.

Van Haren mag Louboutin-zolen niet met de voeten treden

14/06/2018

Schoenenketen Van Haren mag de rode zolen, waar de Louboutin-hakken voor bekend staan, niet gebruiken. De rode kleur geldt als een merk, zegt het Europese Hof, dat zo de verdediging van Van Haren weerlegt.

Supertrash na nog geen twee maanden alweer doorverkocht

14/06/2018

Nog geen twee maanden nadat het failliete kledinglabel Supertrash was gekocht door een investeerdersgroep, is het geesteskind van Olcay Gulsen alweer doorverkocht. De merkrechten zijn nu in handen van Unlimited Footwear Group.