Kledingmerk Marie Méro opent twee nieuwe winkels | RetailDetail

Kledingmerk Marie Méro opent twee nieuwe winkels

Kledingmerk Marie Méro opent twee nieuwe winkels

Het kledingmerk Marie Méro opent binnenkort een vierde en een vijfde winkel in Roeselare en Leuven. Het eerste filiaal opende in 2010 al zijn deuren.

300 verkooppunten wereldwijd

Marie Méro werd in 2006 opgericht en heeft nu al winkels in Knokke, Gent en Nieuwpoort. Daar komt in februari een winkel bij in de Ooststraat in Roeselare, op 3 maart volgt het vijfde filiaal op de Bondgenotenlaan in Leuven. De inkleding van de winkels is vergelijkbaar met de eerdere filialen, waarbij wordt gekozen voor een gezellig interieur met natuurlijke materialen en neutrale kleuren.

 

Marie Méro wordt geproduceerd door familiebedrijf J. Van der Elst uit Aalter en is te vinden bij meer dan 300 verkooppunten in de Benelux, het Verenigd Koninkrijk, Ierland en Rusland.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.