Les Soeurs opent Antwerpse pop-up | RetailDetail

Les Soeurs opent Antwerpse pop-up

Les Soeurs opent Antwerpse pop-up

Het Limburgse mode- en accessoirelabel Les Soeurs heeft in Antwerpen een pop-upwinkel geopend. Het is de eerste keer dat de drie oprichters, drie zussen, met hun project buiten Limburg aan de slag gaan.

Twee maanden geopend

Les Soeurs werd in 2011 opgericht door drie zussen Clio, Kay en Julie Hendrickx. Ze verkopen mode, accessoires en interieurobjecten uit alle uithoeken van de wereld. Tot nu toe deden ze dat voornamelijk aan klanten in Limburg, maar met de tijdelijke winkel in de Antwerpse Wiegstraat zetten ze nu een stap naar de rest van het land. De winkel zal nog tot en met de eerste week van juli geopend zijn.

 

Het is niet de eerste keer dat Les Soeurs kiest om een pop-up te openen: vorig jaar opende het ook al een tijdelijke winkel in Hasselt. Daarnaast wordt de collectie, die zorgvuldig wordt uitgekozen door de zussen zelf, ook online verkocht in de webshop van het merk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).

Wibra blijft in de verdrukking

10/07/2018

Kledingdiscountketen Wibra heeft in 2017 een flinke winst- en omzetdaling moeten toestaan in zijn Belgische winkels. De omzet zakte met 7% naar 61,7 miljoen euro, de winst kreeg een oplawaai en donderde van 6,5 naar 0,5 miljoen euro.

Retailhub Inspiration Tour: De ‘customer journey’ wordt heel anders

09/07/2018

Met Retailhub van RetailDetail is Antwerpen een unieke retail-hotspot rijker: professionals beleven er de toekomst van retail in het enige inspiratie-platform van de Benelux met 1250 m² aan innovatieve technologie en megatrends.

FNG trekt naar Brusselse beurs met 60 miljoen euro

06/07/2018

Modegroep FNG heeft 60 miljoen euro opgehaald bij een nieuwe aandelenuitgifte. De nieuwe aandelen zullen vanaf 9 juli worden verhandeld op de beurs van Amsterdam en voor het eerst ook op de Brusselse beurs.

Doek valt over Fish & Chips en Men at Work in België

06/07/2018

Net als de Nederlandse is nu ook de Belgische tak van de keten van multimerkwinkels Men at Work failliet verklaard. De drie winkels van de kledingketen én Fish & Chips in Antwerpen leggen de boeken neer.