Les Soeurs opent Antwerpse pop-up | RetailDetail

Les Soeurs opent Antwerpse pop-up

Les Soeurs opent Antwerpse pop-up

Het Limburgse mode- en accessoirelabel Les Soeurs heeft in Antwerpen een pop-upwinkel geopend. Het is de eerste keer dat de drie oprichters, drie zussen, met hun project buiten Limburg aan de slag gaan.

Twee maanden geopend

Les Soeurs werd in 2011 opgericht door drie zussen Clio, Kay en Julie Hendrickx. Ze verkopen mode, accessoires en interieurobjecten uit alle uithoeken van de wereld. Tot nu toe deden ze dat voornamelijk aan klanten in Limburg, maar met de tijdelijke winkel in de Antwerpse Wiegstraat zetten ze nu een stap naar de rest van het land. De winkel zal nog tot en met de eerste week van juli geopend zijn.

 

Het is niet de eerste keer dat Les Soeurs kiest om een pop-up te openen: vorig jaar opende het ook al een tijdelijke winkel in Hasselt. Daarnaast wordt de collectie, die zorgvuldig wordt uitgekozen door de zussen zelf, ook online verkocht in de webshop van het merk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Isabel Marant opent eerste winkel in Nederland

24/05/2018

Modemerk Isabel Marant heeft de deuren geopend van een eerste Nederlandse boetiek in Amsterdam. De winkel is te vinden in de P.C. Hooftstraat, in het pand waar vroeger McGregor zat.

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.