Lidl brengt lingerie op de markt | RetailDetail

Lidl brengt lingerie op de markt

Lidl brengt lingerie op de markt

Supermarktketen Lidl brengt eind deze maand een eigen lingeriecollectie op de markt. Slipjes en bh's zullen verkocht worden voor het zachte prijsje van ongeveer 5 euro. De collectie bevat naast lingerie ook juwelen.

Inspiratie Venetië

'See you in Venice', zo heet de nieuwe lentecollectie van de Duitse supermarktketen. De collectie is dan ook geïnspireerd door de Italiaanse stad. Naast enkele setjes lingerie lanceert Lidl ook juwelen in dezelfde collectie.


Lidl is al een tijdje bezig met de verkoop van kleding, maar de stap naar lingerie is toch enigszins verrassend te noemen. Het is nu eenmaal niet iets wat onmiddellijk verwacht wordt bij een discounter.


De collectie ligt vanaf eind februari in de winkels in Engeland, Wales en Schotland. Vanaf 9 maart zal ze ook te vinden zijn in de vestigingen in België - met uitzondering van de juwelen - en ook de Nederlandse winkels zullen de setjes verkopen. Zoals steeds bij Lidl is de collectie beschikbaar zolang de voorraad strekt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Manfield opent eerste Belgische winkel in Antwerpen

25/05/2018

De eerste Belgische winkel van het Nederlandse schoenenmerk Manfield is open. In de Stadsfeestzaal in Antwerpen vinden klanten het nieuwste winkelconcept van het merk, waarin luxe en merkbeleving centraal staan.

Isabel Marant opent eerste winkel in Nederland

24/05/2018

Modemerk Isabel Marant heeft de deuren geopend van een eerste Nederlandse boetiek in Amsterdam. De winkel is te vinden in de P.C. Hooftstraat, in het pand waar vroeger McGregor zat.

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.