Lingerieketen Etam heropent vernieuwde winkels in Doornik en Woluwé | RetailDetail

Lingerieketen Etam heropent vernieuwde winkels in Doornik en Woluwé

Lingerieketen Etam heropent vernieuwde winkels in Doornik en Woluwé
Winkel Etam in Lyon (République) - Foto: Etam

De Franse lingerieketen Etam heropent deze maand twee winkels die het heeft vernieuwd. De winkels, in de winkelcentra van Woluwé en Doornik, openen op 14 en op 21 april de deuren.

 

French Liberté met marmer en hout

Op 14 april opent de eerste getransformeerde winkel opnieuw de deuren in het winkelcentrum Les Bastions in Doornik. Een week later, op 21 april, opent in Woluwé Shopping Center de tweede vernieuwde Etam-winkel de deuren.


Beide vestigingen werden aangekleed volgens het nieuwste winkelconcept van de formule, dat ook al te zien is in de winkels van Etam in Frankrijk. Het winkelconcept wil gezelligheid uitstralen en brengt volgens Etam de boodschap van het merk, die ‘French Liberté’ luidt, nog beter over.


In de vernieuwde boetieks wordt daarom veel gebruik gemaakt van wit en zwart marmer, hout en spiegels. Etam wil verder benadrukken dat het voor meer dan alleen lingerie en badmode staat: het brengt er ook nightwear- en sportcollecties BE+ onder de aandacht. Supermodel Constance Jablonsky is momenteel gezicht van de retailformule.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).

Wibra blijft in de verdrukking

10/07/2018

Kledingdiscountketen Wibra heeft in 2017 een flinke winst- en omzetdaling moeten toestaan in zijn Belgische winkels. De omzet zakte met 7% naar 61,7 miljoen euro, de winst kreeg een oplawaai en donderde van 6,5 naar 0,5 miljoen euro.

FNG trekt naar Brusselse beurs met 60 miljoen euro

06/07/2018

Modegroep FNG heeft 60 miljoen euro opgehaald bij een nieuwe aandelenuitgifte. De nieuwe aandelen zullen vanaf 9 juli worden verhandeld op de beurs van Amsterdam en voor het eerst ook op de Brusselse beurs.

Doek valt over Fish & Chips en Men at Work in België

06/07/2018

Net als de Nederlandse is nu ook de Belgische tak van de keten van multimerkwinkels Men at Work failliet verklaard. De drie winkels van de kledingketen én Fish & Chips in Antwerpen leggen de boeken neer.