Mango gaat met Violeta voor mode met een maatje meer | RetailDetail

Mango gaat met Violeta voor mode met een maatje meer

Mango gaat met Violeta voor mode met een maatje meer

Vanaf half januari kunnen dames met een maatje meer hun hartje ophalen bij Mango. Het Spaanse modemerk lanceert dan de collectie "Violeta by Mango", een lijn speciaal voor vrouwen met een wat voller figuur.

Online én offline te koop vanaf januari

Mango's nieuwe collectie krijgt als slogan "It suits me and I like it" en bevat 400 kledingstukken, van maat 40 tot maat 52. "Violeta by Mango" beleeft haar primeur op het internet vanaf 15 januari, twee dagen later ligt de collectie in "geselecteerde winkels".

 

Mango zal de nieuwe collectie, die "jeugdige mode van topkwaliteit voor elk moment van de dag" belooft, eerst lanceren in Europa. Tegen eind 2014 moet de collectie te koop zijn in een honderdtal winkels. Daarenboven stelt Mango ook heuse Violeta-monobrandstores in het vooruitzicht.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Bestseller investeert in About You

20/07/2018

De Deense Bestseller-groep neemt een aanzienlijke participatie in het Duitse modeplatform About You. Een kapitaalverhoging met zo’n 250 miljoen euro moet een verdere groei van de online retailer mogelijk maken.

Burberry ziet 100 miljoen euro in rook opgaan

20/07/2018

Niet iedereen ziet de noodzaak van duurzaamheid in: het Britse modemerk Burberry stookte vorig jaar voor meer dan dertig miljoen euro aan merkproducten op "om te vermijden dat ze in verkeerde handen zouden vallen".

Overnemer voor Belgische winkels Men at Work

20/07/2018

De drie Belgische vestigingen van de failliete modeketen Men at Work en de Antwerpse kledingzaak Fish & Chips zouden een nieuwe eigenaar hebben. Op meer details is het wel nog even wachten…

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).