Mango opent in Stadshart Zoetermeer | RetailDetail

Mango opent in Stadshart Zoetermeer

Mango opent in Stadshart Zoetermeer

Op zaterdag 23 april opent de modeketen Mango een nieuw filiaal in Stadshart Zoetermeer. De winkel past in de vernieuwing die wordt doorgevoerd in Stadshart Zoetermeer, met een investering van dertig miljoen euro.

“Aanvulling op winkelaanbod”

Het Spaanse Mango zal aan de Promenade een winkel openen met een verkoopoppervlakte van 600 m² en een uitgebreide dames- en kinderafdeling. “De komst van MANGO met haar uitgebreide collecties is een echte aanvulling op ons bestaande winkelaanbod. Zo wordt Stadshart Zoetermeer nog aantrekkelijker voor bezoekers uit Zoetermeer en de regio”, zegt winkelcentrummanager Johan van Doorn.

 

In december 2015 kwamen eigenaar Unibail-Rodamco en de gemeente Zoetermeer tot een vergelijk rond de plannen voor Stadshart Zoetermeer. Daarin zou het Stadshart een visuele upgrade krijgen en komt er op het Burgemeester Wegstapelplein een paviljoen met groot terras, om zo het horeca-aanbod te verbeteren. Daarnaast zullen ook de parkeergarages verbeterd worden en gaat de gemeente de bestrating, verlichting en het straatmeubilair vernieuwen. Alles samen zijn de plannen goed voor een investering van dertig miljoen euro.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Stevent Men at Work op faillissement af?

22/06/2018

De Nederlandse denim- en streetwearketen Men at Work zit in financiële moeilijkheden: ze sluit haar webshop en ook voor de fysieke winkels dreigt mogelijk de sluiting.

H&M brengt eigen hersteldienst naar winkels

21/06/2018

H&M introduceert een nieuw concept: in de afdeling Take Care van sommige winkels kun je kleren laten herstellen of personaliseren. Zowel in de gloednieuwe winkel in Parijs als in het vlaggenschip in Hamburg is al een hersteldienst te vinden.

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.

Van Haren mag Louboutin-zolen niet met de voeten treden

14/06/2018

Schoenenketen Van Haren mag de rode zolen, waar de Louboutin-hakken voor bekend staan, niet gebruiken. De rode kleur geldt als een merk, zegt het Europese Hof, dat zo de verdediging van Van Haren weerlegt.

Supertrash na nog geen twee maanden alweer doorverkocht

14/06/2018

Nog geen twee maanden nadat het failliete kledinglabel Supertrash was gekocht door een investeerdersgroep, is het geesteskind van Olcay Gulsen alweer doorverkocht. De merkrechten zijn nu in handen van Unlimited Footwear Group.