Mannenlabel The GoodPeople opent winkel in Rotterdam

Mannenlabel The GoodPeople opent winkel in Rotterdam

Mannenlabel The GoodPeople opent winkel in Rotterdam

Het mannenlabel The GoodPeople opent op 23 september een eerste eigen winkel in Rotterdam. Het Nederlandse merk wordt wereldwijd al verkocht in steden als Los Angeles, Hongkong en Londen, maar komt nu dus thuis met een eigen vestiging.

Terugkeer naar thuisbasis

Van Deyzen startte acht jaar geleden met The GoodPeople en wordt momenteel bijgestaan door zijn partner Nicole. Samen richten ze zich vooral op de internationale uitstraling van het merk, al keert het nu dus terug naar de heimat.

 

Klanten die de winkel bezoeken krijgen ook meteen een blik op de hele organisatie van het bedrijf, want ook de ontwerpers en de showroom zijn gevestigd in hetzelfde pand. Dankzij drie enorme industriële glazen puien kunnen bezoekers van de winkel een glimp opvangen van de designers én de nieuwe collectie in de showroom.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Stevent Men at Work op faillissement af?

22/06/2018

De Nederlandse denim- en streetwearketen Men at Work zit in financiële moeilijkheden: ze sluit haar webshop en ook voor de fysieke winkels dreigt mogelijk de sluiting.

H&M brengt eigen hersteldienst naar winkels

21/06/2018

H&M introduceert een nieuw concept: in de afdeling Take Care van sommige winkels kun je kleren laten herstellen of personaliseren. Zowel in de gloednieuwe winkel in Parijs als in het vlaggenschip in Hamburg is al een hersteldienst te vinden.

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.

Van Haren mag Louboutin-zolen niet met de voeten treden

14/06/2018

Schoenenketen Van Haren mag de rode zolen, waar de Louboutin-hakken voor bekend staan, niet gebruiken. De rode kleur geldt als een merk, zegt het Europese Hof, dat zo de verdediging van Van Haren weerlegt.

Supertrash na nog geen twee maanden alweer doorverkocht

14/06/2018

Nog geen twee maanden nadat het failliete kledinglabel Supertrash was gekocht door een investeerdersgroep, is het geesteskind van Olcay Gulsen alweer doorverkocht. De merkrechten zijn nu in handen van Unlimited Footwear Group.