McGregor lanceert nieuw winkelconcept in Amsterdam | RetailDetail

McGregor lanceert nieuw winkelconcept in Amsterdam

McGregor lanceert nieuw winkelconcept in Amsterdam

Modemerk McGregor heeft in Amsterdam een nieuw filiaal geopend, dat werkt volgens een nieuw internationaal concept, waarbij de New York-lifestyle centraal komt te staan. Dit jaar worden er nog verschillende winkels aangepast naar het concept.

 

Internationale uitstraling

Het nieuwe concept moet volgens McGregor een eigentijdse en internationale uitstraling hebben met een sportief en comfortabel gevoel. “De uitstraling van het concept is een stijlvolle ode aan onze New Yorkse roots en de City-lifestyle van McGregor” aldus Jochem Vermaat, International Retail Director bij McGregor.

 

In het nieuwe concept verschijnen ook collecties voor mannen, vrouwen en kinderen. Per seizoen zullen er meerdere collecties in de winkels verschijnen. De winkel in Amsterdam is te vinden aan het Gelderlandplein.

 

McGregor Fashion Group werd in 1993 opgericht en omvat de merken McGregor, Gaastra en Adam Brandstore. De collecties van de merken zijn te vinden bij 150 eigen winkels, 300 shop-in-shops en meer dan 2.000 multibrandwinkels. Het bedrijf heeft een omzet van ongeveer 235 miljoen euro.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.