Men at Work uitgekocht door management | RetailDetail

Men at Work uitgekocht door management

Men at Work uitgekocht door management

De Nederlandse kledingketen Men at Work, die zowel in Nederland als in België actief is, wordt overgenomen door directeuren Mark Hommelberg en Peter Roelofs. De managementbuy-out gebeurt via een overname van de activa van het bedrijf.

Oprichter komt 'terug thuis'

In een persbericht laten de kopers van de multimerkenwinkels weten dat ze met de buy-out een solide basis willen leggen voor de toekomst van Men at Work. Zo is ook Marcel van Gelderen, de oprichter van de retailketen die enkele jaren geleden uit de onderneming is gestapt, nu betrokken bij de deal.


Men at Work heeft in België en Nederland 57 winkels en mikt vooral op een jonger publiek, tussen de 16 en de 35 jaar. Naast vier eigen merken - waaronder het schoenenmerk Footwork - biedt de keten mode en schoenen van meer dan 40 merken aan, zoals Diesel, Adidas en Hilfiger.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Manfield opent eerste Belgische winkel in Antwerpen

25/05/2018

De eerste Belgische winkel van het Nederlandse schoenenmerk Manfield is open. In de Stadsfeestzaal in Antwerpen vinden klanten het nieuwste winkelconcept van het merk, waarin luxe en merkbeleving centraal staan.

Isabel Marant opent eerste winkel in Nederland

24/05/2018

Modemerk Isabel Marant heeft de deuren geopend van een eerste Nederlandse boetiek in Amsterdam. De winkel is te vinden in de P.C. Hooftstraat, in het pand waar vroeger McGregor zat.

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.