Men at Work uitgekocht door management

Men at Work uitgekocht door management

De Nederlandse kledingketen Men at Work, die zowel in Nederland als in België actief is, wordt overgenomen door directeuren Mark Hommelberg en Peter Roelofs. De managementbuy-out gebeurt via een overname van de activa van het bedrijf.

Oprichter komt 'terug thuis'

In een persbericht laten de kopers van de multimerkenwinkels weten dat ze met de buy-out een solide basis willen leggen voor de toekomst van Men at Work. Zo is ook Marcel van Gelderen, de oprichter van de retailketen die enkele jaren geleden uit de onderneming is gestapt, nu betrokken bij de deal.


Men at Work heeft in België en Nederland 57 winkels en mikt vooral op een jonger publiek, tussen de 16 en de 35 jaar. Naast vier eigen merken - waaronder het schoenenmerk Footwork - biedt de keten mode en schoenen van meer dan 40 merken aan, zoals Diesel, Adidas en Hilfiger.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Hermès groeit met meer dan 10 procent

14/09/2017

In de eerste helft van 2017 is de omzet bij het Franse modemerk Hermès met 11% gestegen. Vooral in Azië was er sprake van een grote sprong voorwaarts. Ook de winst ging er met 11% op vooruit.

Back to top