Modeketen Dany May opent drie nieuwe winkels | RetailDetail

Modeketen Dany May opent drie nieuwe winkels

Modeketen Dany May opent drie nieuwe winkels

Modeketen Dany May heeft drie nieuwe winkels geopend, nadat het filiaal van de keten op de Teniersplaats in Antwerpen verdween. Twee nieuwe winkels bevinden zich in Antwerpen, de derde is in Schilde te vinden.

 

Nieuwe strategie

Een eerste boetiek opende de deuren in de Quellinstraat in Antwerpen en zal de vrouwencollecties van bekende en minder bekende luxelabels verkopen. Voor mannen werd een nieuwe boetiek geopend aan Hopland. Donderdag gaat dan nog een nieuwe winkel in Schilde open.

 

“Door de werken aan de Frankrijklei en omgeving zagen we het niet langer zitten om op de Teniersplaats te blijven. Tegelijkertijd hebben we ook de strategie van onze winkel herdacht. We gaan voor betere service én een ander aanbod”, zegt eigenaar Terence De Witte aan de Gazet van Antwerpen.

 

De Witte beseft dat de Quellinstraat een pak rustiger is dan de Teniersplaats, maar is er zeker van dat de verhuis toch een goede keuze is. “De Quellinstraat is geen winkelbuurt, maar zal het meer moeten hebben van exclusiviteit. Achter de hoek hebben we Houben, een prachtige boetiek waar onder andere het merk Céline wordt verkocht. De mensen komen daar echt wel speciaal voor naar hier. Ook wij gaan hier bepaalde merken exclusief verkopen. Alleen een goede horecazaak ontbreekt hier nog.”

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Retailhub x Living Tomorrow: Nieuwe innovatieworkshops op maat

17/07/2018

Wat worden de megatrends van morgen en hoe ziet je strategie er best uit? Neem een frisse innovatiestart met de workshops van retailhub en Living Tomorrow: een gezonde mix van plezier, ontspanning en topeducatie op maat van je bedrijf.

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).

Wibra blijft in de verdrukking

10/07/2018

Kledingdiscountketen Wibra heeft in 2017 een flinke winst- en omzetdaling moeten toestaan in zijn Belgische winkels. De omzet zakte met 7% naar 61,7 miljoen euro, de winst kreeg een oplawaai en donderde van 6,5 naar 0,5 miljoen euro.

Retailhub Inspiration Tour: De ‘customer journey’ wordt heel anders

09/07/2018

Met Retailhub van RetailDetail is Antwerpen een unieke retail-hotspot rijker: professionals beleven er de toekomst van retail in het enige inspiratie-platform van de Benelux met 1250 m² aan innovatieve technologie en megatrends.