Modezaak SKM heeft nieuwe eigenaars

Modezaak SKM heeft nieuwe eigenaars

Modezaak SKM heeft nieuwe eigenaars

Modezaak SKM in Aartselaar heeft nieuwe eigenaars. Romy Meyers, familie van oprichter Reddy Meyers, stapt uit de zaak en laat de winkel over aan Steven De Hertogh en zijn partner Dominique Somers.

Try out-fit

De Hertogh was voorheen al CEO van het bedrijf en zal voortaan worden bijgestaan door zijn partner. Samen zullen ze een tweekoppig management vormen bij de winkel. De naam SKM, wat een afkorting is voor Sukses Kleding Meyers, blijft wel bestaan.

 

“Ik heb mijn job bij Unilever opgegeven om mee in de zaak te stappen”, zegt Dominique Somers aan Made in Antwerpen. “Mijn man is meer het hart van de zaak, ik zal me toeleggen op de cijfers. Samen bepalen we de lange termijn strategie.”

 

Naast de nieuwe eigenaars zal er nog heel wat veranderen bij de modewinkel: zo wordt de gevel van het gebouw volledig vernieuwd, om alles moderner en strakker te laten ogen. Bovendien komt er met ‘try out-fit’ een nieuwe service, waarbij klanten een volledig pakket aan kleding kunnen laten samenstellen. “Via onze website kan je een vragenlijst invullen zodat wij je stijl en merken kunnen identificeren. Vervolgens kom je naar onze winkel, waar een pakketje zal klaarliggen dat we speciaal op maat van de klant hebben samengesteld”, aldus Somers.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.