Modezaak SKM heeft nieuwe eigenaars

Modezaak SKM heeft nieuwe eigenaars

Modezaak SKM heeft nieuwe eigenaars

Modezaak SKM in Aartselaar heeft nieuwe eigenaars. Romy Meyers, familie van oprichter Reddy Meyers, stapt uit de zaak en laat de winkel over aan Steven De Hertogh en zijn partner Dominique Somers.

Try out-fit

De Hertogh was voorheen al CEO van het bedrijf en zal voortaan worden bijgestaan door zijn partner. Samen zullen ze een tweekoppig management vormen bij de winkel. De naam SKM, wat een afkorting is voor Sukses Kleding Meyers, blijft wel bestaan.

 

“Ik heb mijn job bij Unilever opgegeven om mee in de zaak te stappen”, zegt Dominique Somers aan Made in Antwerpen. “Mijn man is meer het hart van de zaak, ik zal me toeleggen op de cijfers. Samen bepalen we de lange termijn strategie.”

 

Naast de nieuwe eigenaars zal er nog heel wat veranderen bij de modewinkel: zo wordt de gevel van het gebouw volledig vernieuwd, om alles moderner en strakker te laten ogen. Bovendien komt er met ‘try out-fit’ een nieuwe service, waarbij klanten een volledig pakket aan kleding kunnen laten samenstellen. “Via onze website kan je een vragenlijst invullen zodat wij je stijl en merken kunnen identificeren. Vervolgens kom je naar onze winkel, waar een pakketje zal klaarliggen dat we speciaal op maat van de klant hebben samengesteld”, aldus Somers.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).

Wibra blijft in de verdrukking

10/07/2018

Kledingdiscountketen Wibra heeft in 2017 een flinke winst- en omzetdaling moeten toestaan in zijn Belgische winkels. De omzet zakte met 7% naar 61,7 miljoen euro, de winst kreeg een oplawaai en donderde van 6,5 naar 0,5 miljoen euro.

FNG trekt naar Brusselse beurs met 60 miljoen euro

06/07/2018

Modegroep FNG heeft 60 miljoen euro opgehaald bij een nieuwe aandelenuitgifte. De nieuwe aandelen zullen vanaf 9 juli worden verhandeld op de beurs van Amsterdam en voor het eerst ook op de Brusselse beurs.

Doek valt over Fish & Chips en Men at Work in België

06/07/2018

Net als de Nederlandse is nu ook de Belgische tak van de keten van multimerkwinkels Men at Work failliet verklaard. De drie winkels van de kledingketen én Fish & Chips in Antwerpen leggen de boeken neer.