Nederlands modemerk Turnover lanceert pop-upwebshop

Nederlands modemerk Turnover lanceert pop-upwebshop

Het Nederlandse modemerk Turnover komt op de proppen met een tijdelijke webshop, die zal geopend zijn van begin september tot eind december. Er zal maar een deel van de collectie verkocht worden.

Exclusieve capsulecollectie

De stukken die te vinden zullen zijn op de webshop worden door hoofdontwerper Arna Cornelissen geselecteerd uit de herst- en wintercollectie van het komende jaar. Daarnaast komt er een exclusieve 'capsulecollectie', die enkel online te koop zal zijn.

 

Het merk had eerder al een eigen webwinkel, maar die werd in 2011 gesloten door overnemer VeldhovenGroup, omdat die zich wilde concentreren op de offline verkoop. In 2013 opende het echter een webshop voor het merk Sandwich en nu dus ook voor Turnover.

 

Turnover wordt onder andere verkocht bij de Bijenkorf en Galeries Lafayette en heeft een flagshipstore in Antwerpen. De kleding wordt ook bij partners verkocht in verschillende andere Europese landen.

Tags: