Nieuw concept voor Score in Amsterdam | RetailDetail

Nieuw concept voor Score in Amsterdam

Nieuw concept voor Score in Amsterdam

Modeketen Score heeft in zijn nieuwe winkel in de Amsterdamse Kalverstraat een nieuw concept gelanceerd. In het nieuwe concept worden naast kleding ook andere lifestyleproducten, zoals gadgets en boeken, verkocht.

Connect Bar

De nieuwe flagshipstore in Amsterdam moet meer laten zien van de crosschannelstrategie waar Score de voorbije jaren al aan heeft gewerkt. Zo kunnen klanten aan de Connect Bar hun smartphone opladen of een tablet gebruiken en kunnen ze er ook een drankje bestellen. Er is in de winkel ook gratis wifi.


Ook het aanbod jeans werd uitgebreid, met naast de bekende merken G-Star RAW, Chasin', Replay, Diesel en PME Legend nu ook merken als Superdy, Levi's, Chasin' Red Thread, Religion, Anerkjerndt, Minimum en Tiger of Sweden.


Score is al langer bezig met het integreren van een crosschannelstrategie. Zo werd het eerder onder andere al mogelijk gemaakt om gebruik te maken van click & collect.


Score werd in 1981 opgericht door de huidige CEO en eigenaar Jan Peters. De keten heeft momenteel meer dan 80 winkels in België en Nederland.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).

Wibra blijft in de verdrukking

10/07/2018

Kledingdiscountketen Wibra heeft in 2017 een flinke winst- en omzetdaling moeten toestaan in zijn Belgische winkels. De omzet zakte met 7% naar 61,7 miljoen euro, de winst kreeg een oplawaai en donderde van 6,5 naar 0,5 miljoen euro.

FNG trekt naar Brusselse beurs met 60 miljoen euro

06/07/2018

Modegroep FNG heeft 60 miljoen euro opgehaald bij een nieuwe aandelenuitgifte. De nieuwe aandelen zullen vanaf 9 juli worden verhandeld op de beurs van Amsterdam en voor het eerst ook op de Brusselse beurs.

Doek valt over Fish & Chips en Men at Work in België

06/07/2018

Net als de Nederlandse is nu ook de Belgische tak van de keten van multimerkwinkels Men at Work failliet verklaard. De drie winkels van de kledingketen én Fish & Chips in Antwerpen leggen de boeken neer.