Nieuw concept voor Score in Amsterdam

Nieuw concept voor Score in Amsterdam

Modeketen Score heeft in zijn nieuwe winkel in de Amsterdamse Kalverstraat een nieuw concept gelanceerd. In het nieuwe concept worden naast kleding ook andere lifestyleproducten, zoals gadgets en boeken, verkocht.

Connect Bar

De nieuwe flagshipstore in Amsterdam moet meer laten zien van de crosschannelstrategie waar Score de voorbije jaren al aan heeft gewerkt. Zo kunnen klanten aan de Connect Bar hun smartphone opladen of een tablet gebruiken en kunnen ze er ook een drankje bestellen. Er is in de winkel ook gratis wifi.


Ook het aanbod jeans werd uitgebreid, met naast de bekende merken G-Star RAW, Chasin', Replay, Diesel en PME Legend nu ook merken als Superdy, Levi's, Chasin' Red Thread, Religion, Anerkjerndt, Minimum en Tiger of Sweden.


Score is al langer bezig met het integreren van een crosschannelstrategie. Zo werd het eerder onder andere al mogelijk gemaakt om gebruik te maken van click & collect.


Score werd in 1981 opgericht door de huidige CEO en eigenaar Jan Peters. De keten heeft momenteel meer dan 80 winkels in België en Nederland.

Tags: