Nieuw concept voor Score in Amsterdam | RetailDetail

Nieuw concept voor Score in Amsterdam

Nieuw concept voor Score in Amsterdam

Modeketen Score heeft in zijn nieuwe winkel in de Amsterdamse Kalverstraat een nieuw concept gelanceerd. In het nieuwe concept worden naast kleding ook andere lifestyleproducten, zoals gadgets en boeken, verkocht.

Connect Bar

De nieuwe flagshipstore in Amsterdam moet meer laten zien van de crosschannelstrategie waar Score de voorbije jaren al aan heeft gewerkt. Zo kunnen klanten aan de Connect Bar hun smartphone opladen of een tablet gebruiken en kunnen ze er ook een drankje bestellen. Er is in de winkel ook gratis wifi.


Ook het aanbod jeans werd uitgebreid, met naast de bekende merken G-Star RAW, Chasin', Replay, Diesel en PME Legend nu ook merken als Superdy, Levi's, Chasin' Red Thread, Religion, Anerkjerndt, Minimum en Tiger of Sweden.


Score is al langer bezig met het integreren van een crosschannelstrategie. Zo werd het eerder onder andere al mogelijk gemaakt om gebruik te maken van click & collect.


Score werd in 1981 opgericht door de huidige CEO en eigenaar Jan Peters. De keten heeft momenteel meer dan 80 winkels in België en Nederland.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.