Nieuwe general manager voor lief! lifestyle | RetailDetail

Nieuwe general manager voor lief! lifestyle

Nieuwe general manager voor lief! lifestyle

Vanaf 1 september heeft lief! Lifestyle, het bedrijf dat ooit startte met de verkoop van vooral babykleding, met Eric van Dam een nieuwe general manager. Hij zal mee moeten werken aan de verdere uitbouw van het concept, zowel in Nederland als internationaal.

Ex-COO Suitsupply

Voorheen was van Dam aan de slag bij Suitsupply als COO en medeverantwoordelijke voor de internationale uitrol van de keten. Zijn nieuwe taak zal bestaan uit het leiding geven aan het managementteam, waartoe Barend Klein (CFO) en Natalie Warren (commercieel directeur) behoren.

 

Samen met CEO John van den Herik zullen ze instaan voor de verdere ontwikkeling van lief! Eric van Dam krijgt ook de taak om de organisatie verder te professionaliseren. "Ik ben erg blij met deze nieuwe uitdaging. Ik zie veel potentie in het lief! Lifestyle-concept en kijk ernaar uit mijn bijdrage te leveren aan de volgende fase van lief!," zegt van Dam.

 

Ook de CEO is blij met de nieuwe samenwerking: "We hebben met Eric een ervaren en ambitieus persoon in huis gehaald om de groeiambities van lief! lifestyle waar te maken. Hij zal operationele zaken van mij overnemen, zodat ik me meer kan focussen op new business development. Door de huidige omvang en groei van ons merk is versterking van de organisatie gewenst en we zijn dan ook erg blij met de komst van Eric."

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.

Van Haren mag Louboutin-zolen niet met de voeten treden

14/06/2018

Schoenenketen Van Haren mag de rode zolen, waar de Louboutin-hakken voor bekend staan, niet gebruiken. De rode kleur geldt als een merk, zegt het Europese Hof, dat zo de verdediging van Van Haren weerlegt.

Supertrash na nog geen twee maanden alweer doorverkocht

14/06/2018

Nog geen twee maanden nadat het failliete kledinglabel Supertrash was gekocht door een investeerdersgroep, is het geesteskind van Olcay Gulsen alweer doorverkocht. De merkrechten zijn nu in handen van Unlimited Footwear Group.

Moederbedrijf Brantano wil snel naar Brusselse beurs

13/06/2018

FNG Group zou al tegen midden juli op de Brusselse beurs willen noteren. Daarbij hoopt het een fors bedrag vers geld op te halen om te investeren in de verdere ombouw en expansie van Brantano.  

De smartphone kiest jouw cadeaus op Zalando

06/06/2018

Je smartphone vragen om een cadeautje te zoeken op Zalando, het kan vanaf dit najaar. Zalando en Google werken samen aan een chatbot voor de virtuele Google Assistant, die in elke Android-smartphone zit. De bot helpt je cadeaus kiezen.